Cambiar navegación
es
|
en
|
pt
|
fr
Presentación
Países
Instituciones
Participa
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
últimos ingresos
Inicio
México
Organismo no Gubernamental
Voces de la educación (México)
últimos ingresos
Inicio
México
Organismo no Gubernamental
Voces de la educación (México)
últimos ingresos
Voces de la educación (México): últimos ingresos
Mostrando ítems 61-80 de 243
The act of educating, the context and the unprecedented viable
Alves de Oliveira, Jorge
Paulo Freire is dead. Long live Paulo Freire!
Brenner, Miguel Andrés
The pedagogical legacy of Paulo Freire: a pedagogy of hope that invites us to make a critical reading of the world and dream of the possibilities of transformation in an ethical and deeply supportive world
Verdeja Muñiz, María
Challenging conjecture: Freire as my student!
Calvo Muñoz, Carlos
The path is made by walking and by walking ... we meet, we find and we find again
Basualdo, María Esther; Bolaña, Marisa; García Tuñón, Laura
¿Qué hacer para que lo que ocurra hoy en las aulas tenga algún sentido? (O, ¿Qué hacemos hoy con la escuela?)
Ricci, Cristina Rafaela
Paulo Freire y la educación social: apuntes para una educación transformadora
Santos, Karine; Mira, Levi Nauter de
For a “girl” pedagogy: Paulo Freire and children’s education
Paulo da Silva, Marta Regina
El pensamiento de Paulo Freire: Notas para educar, resistir y crear: Prólogo
Prólogo, El
La conducta prosocial en niños y niñas de escuelas primarias.
Duarte Cruz, José María
Motor commitment time in physical education class
Reyes Rodríguez, Alixon David; Rivas, Jonel; Pávez-Adasme, Gustavo
Social context and bullying in high schools in El Fuerte, Sinaloa
Ruiz-Ramírez, Rosalva; Zapata-Martelo, Emma; García-Cué, José Luis
Teaching practice and knowledge of normalist student teachers
Rafael Ballesteros, Zoila; Aguilera Moreno, Maricruz; Lozano Andrade, Inés
Paulo Freire and the pedagogy of the opressed: for a Brazil with critical consciousness, emancipation and sovereignty
Gama, Zacarias
Review of Daniel Cassany's book (2019). Laboratorio lector. Para entender la lectura. Barcelona: Anagrama. 209 pp.
Sibón-Macarro, Teresa Gemma
Inclusive and educational experiences with children with Attention-Deficit and Hyperactivity Disorder: a review
Latorre Cosculluela, Cecilia; Liesa Orús, Marta; Vázquez Toledo, Sandra
Interview with Inés Dussel: On cinema and education
Fresquet, Adriana Mabel
Proposal for Relaxation of the Curricular Route of Lic. En Química. An analysis of the elements of the curriculum
Aguilar Carrasco, Luis Angel; González Martínez, Adriana
Evaluación de planes de mejora continua en escuelas de la educación media superior
Tapia Bernabé, Irvin Rodolfo
Assisted Dialogue as a Support for Graduate Teaching
González de la Torre, Yolanda; Mora, José Jiménez
EXPLORAR POR
Instituciones
Fecha
2011 - 2020
2001 - 2010
1951 - 2000
1901 - 1950
1800 - 1900
Explorar en Red de Repositorios
Países >
Tipo de documento >
Fecha de publicación >
Instituciones >