Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 517
Theoretical formulation of a didactic sequence focused on problem based learning methodology to promote receptive skills in a public school
(Pereira : Universidad Tecnológica de PereiraFacultad de Bellas Artes y HumanidadesLicenciatura en Bilingüismo con énfasis en Inglés, 2021)
Reflecting upon a translanguaging and CLIL implementation as dynamic bilingual education in a state school
(Pereira : Universidad Tecnológica de PereiraFacultad de Bellas Artes y HumanidadesLienciatura en Lengua Inglesa, 2016)
Teaching speaking skill through language games in a fifth grade of a public school from Pereira
(Pereira : Universidad Tecnológica de PereiraFacultad de Bellas Artes y HumanidadesLicenciatura en Lengua Inglesa, 2016)
Project-based instruction for the appropriation of the strategic framework in Santuario- Risaralda
(Pereira : Universidad Tecnológica de PereiraFacultad de Bellas Artes y HumanidadesLicenciatura en Lengua Inglesa, 2016)
Description of the inclusion of second language instruction in an internal medicine course of a medicine undergraduate program at a state university in Pereira
(Pereira : Universidad Tecnológica de PereiraFacultad de Bellas Artes y HumanidadesLicenciatura en Lengua Inglesa, 2017)
The impact of a multi-strategy academic writing handbook on Emergent bilinguals’ cross-curricular writing competences
(Pereira : Universidad Tecnológica de PereiraFacultad de Bellas Artes y HumanidadesLicenciatura en Bilingüismo con énfasis en Inglés, 2020)
Conversión de un colegio monolingüe en colegio bilingüe
(Maestría en EducaciónEducación, 2012)
Creación de ambientes lúdicos para el aprendizaje del inglés como segunda lengua extranjera en los estudiantes de preescolar del Colegio Campestre Bilingüe Principado de Mónaco
(Universidad de La Salle. Facultad Ciencias de la Educación. Licenciatura en Español y Lenguas Extranjeras, 2013)