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Mostrando ítems 1-10 de 2791
Gestión de branding para posicionar la marca Conagopare en la provincia de Chimborazo
(Escuela Superior Politécnica de Chimborazo, 2022-12-19)
This research work aimed to develop a branding management plan by designing strategies to position the CONAGOPARE brand in the province of Chimborazo. The research was carried out under a quantitative and qualitative ...
Brand identity, brand community y brand community identity en relación al brand loyalty en un contexto de comunidades digitalesBrand identity, brand community, and brand community identity in relation to brand loyalty in a context of digital communities
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2021)
Gestión del branding para promocionar el potencial turístico de la parroquia Pumallacta, cantón Alausí, provincia de Chimborazo
(Escuela Superior Politécnica de Chimborazo, 2022-04-26)
The objective of this research was to develop branding management to promote the tourism potential of the Pumallacta parish, in the province of Chimborazo, the method applied was a qualitative and quantitative research ...
Gestión de branding para el reconocimiento de la empresa D’kttys Boutique en la ciudad de Santo Domingo
(Escuela Superior Politécnica de Chimborazo, 2022-07-21)
The present research work was carried out in order to develop branding strategies that allow the recognition of the company D'Kattys boutique in the city of Santo Domingo, for this it was sought to theoretically cement the ...
Branding de destinos para promocionar los atractivos turísticos del GAD Francisco de Orellana
(Escuela Superior Politécnica de Chimborazo, 2022-08-08)
This research study was aimed to promote the tourist attractions of Gad Francisco de Orellana through the development of a branding plan so that the methodological framework was based on the application of surveys, through ...
Gestión de branding turístico para el posicionamiento de la parroquia Pungalá, cantón Riobamba provincia de Chimborazo
(Escuela Superior Politécnica de Chimborazo, 2022-05-27)
The present work of Curricular Integration had as objective to develop the branding of the Pungalá parish for the positioning in the tourist sector of Chimborazo, where the methodology of mixed quantitative-qualitative ...
Gestión de branding turístico para la reactivación económica de la parroquia Valparaíso, cantón Guano, provincia de Chimborazo
(Escuela Superior Politécnica de Chimborazo, 2023-03-02)
This research work focused on developing tourism branding management for the economic reactivation of Valparaíso parish, Guano canton, province of Chimborazo, by developing strategies that stimulate tourism and economic ...
Propuesta de Branding estratégico para el posicionamiento de marca del hostal Ayapalleck Muchik de la ciudad de Chiclayo, 2015
(Universidad Señor de SipánPE, 2015)
Investigación descriptiva-propositiva que tuvo como objetivo proponer un plan de branding estratégico para posicionar la marca del Hostal Ayapalleck Muchik en Chiclayo. El posicionamiento actual de la empresa se midió en ...
Branding para el reconocimiento de la marca de la panadería y pastelería “El Dorado” en la ciudad de Riobamba
(Escuela Superior Politécnica de Chimborazo, 2022-11-14)
This research deals with a branding plan to achieve recognition of the “El Dorado” bakery and pastry shop in Riobamba city through the development of several branding strategies that helped to solve the main problem, which ...
Experiencia de marca y conexión de marca propia en relación a la lealtad de marca en el sector de smartphonesBrand experience and self brand connection in relation to brand loyalty in the smartphone sector
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2022)