Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 495
New technologies and democracy in Brazil: from mass communication to segmented communication
(Universidad de Belgrano . Red Latinoamericana de Cooperación Universitaria (RLCU). Centro Latinoamericano de Estudios Avanzados (CLEA), 2003)
Coincidiendo con el cambio de siglo, se está produciendo una transición drástica en el alcance de
los medios de comunicación de masas, que son sustituidos por medios de comunicación
segmentada. Esta transición está ...
"More Owners than Ever" Concentration in the Latin American Communication Landscape of the 21st Century
(Purdue University Calumet. Department of Communication and Creative Arts, 2019-03-14)
This article examines the process of concentration of communication media ownership in Latin America during the first 15 years of the 21st century. It includes an overview of the various segments and main indicators, and ...
Política 2.0 y la comunicación en tiempos modernos
(Facultad de Diseño y Comunicación. Universidad de Palermo, 2019)
Relaciones con los Públicos Internos y Externos
(Universidad de Belgrano. Programas de las Materias - Facultad de Humanidades –
Carrera de Licenciatura en Relaciones públicas e institucionales, Plan 2012.)
OBJETIVOS:
Introducir a los estudiantes en la problemática general del campo de los públicos de las organizaciones.
Reconocer la cuestión relacional como objeto de la profesión de las relaciones públicas. ...
Experiência e receituário performativo na mídia impressa
(PPGCOM/UFRGS, 2009)
Convergencia de medios en Argentina
(Facultad de Diseño y Comunicación. Universidad de Palermo, 2019)
The convergence of social networks and radio as a significant environment in non-formal educationgnificativo en la educación no formalLa convergencia de las redes sociales y la radio como entorno significativo en la educación no formal
(Universidad Nacional de Córdoba, Faculdad de Ciencias Sociales, Centro de Estudios Avanzados. Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnología, 2016)
A agenda da regulação da comunicação social no Brasil: da constituinte aos impasses contemporâneos
(2013)
The paper analyzes the regulatory framework for the Media in Brazil in the Federal Constitution and the nexus between democratization and constitutional process, interpreting relevant actors (government, political parties, ...
Analysis of the scientific production on social media and libraries in Information Science journals in Brazil
(Univ Federal Rio Grande Sul, Fac Biblioteconomia & Comunicacao, 2019-09-01)
Social media is inserted in the much of society around the world in various segments, impacting the way of acting, thinking and relating to the subject. To libraries, as organizations responsible for providing access to ...