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Mostrando ítems 1-10 de 12
Multicanalidad y conflicto, análisis para algunas compañías de Colombia.
(Universidad EafitMaestría en Administración - MBAEscuela de Administración. Departamento de Organización y GerenciaMedellín, 2019)
The purpose of this research is to identify the critical variables considered by the companies analyzed to solve the problems that arise in multichannel distribution. The research is a qualitative study, with semi-structured ...
Trabajo en equipo en modalidad no presencial en el sector de la salud en Medellín durante la pandemia COVID-19
(Universidad EAFITMaestría en Administración - MBAEscuela de Administración. Departamento de Organización y GerenciaMedellín, 2021)
Telemedicine began around the 60s decade with the transmission of waves from telephone signals, presenting great advances with the advent of the internet and the transmission of large volumes of data through broadband. ...
Prefactibilidad de un modelo de negocio e-commerce para los distribuidores tienda a tienda que venden las marcas de Brinsa en Colombia
(Universidad EAFITMaestría en Administración - MBAEscuela de Administración. Departamento de Organización y GerenciaMedellín, 2021)
This project aims to solve a problem of product supply in corner stores; considering that distributors are the main suppliers of these stores and that currently due to the pandemic, it is difficult for them to reach the ...
Estudio de factibilidad para la construcción y operación de una edificación tipo coliving en el municipio de Pereira (Risaralda, Colombia)
(Universidad EAFITMarta Lucía RestrepoMaestría en Gerencia de ProyectosEscuela de AdministraciónPereira, 2020)
The present investigation addresses the development of the feasibility for constructing a coliving-type building. Essentially, we want to address this issue due to the limited offer of accommodation for professionals and ...
Fintechs : oportunidad de crecimiento a partir del segmento de pagos
(Universidad EAFITMaestría en Administración - MBAEscuela de Administración. Departamento de Organización y GerenciaBogotá, 2021)
We are living a digital revolution on a global scale, where the transformation is constant with the growth of financing and payments systems through the Internet, this allows new dynamics of business models, which aim to ...
Conflictos entre Centro corporativo y filiales: una aproximación a su estado del arte
(Universidad EAFITMaestría en Administración - MBAEscuela de Administración. Departamento de Organización y GerenciaBogotá, 2018)
Objective -- Establish the state of art of the conflicts between the corporate centers and the subsidiaries -- Method. It is, in the main, a descriptive study based on the documentary analysis -- Results In the information ...
Gestión del conocimiento en la gerencia Proyecto Core Seguros Generales de Seguros Sura Colombia
(Universidad EAFITMaestría en Gerencia de la Innovación y el ConocimientoEscuela de AdministraciónMedellín, 2020)
The purpose of the Proyecto Core Seguros Generales area is to transform the assurance processes of Seguros Generales’s solutions to obtain efficiency and speed in the operation, through projects in which different ...
Análisis de las formas de organizarse de las startups tecnológicas de Colombia y su relación con el comportamiento en ventas y el clima laboral
(Universidad EAFITMaestría en Administración - MBAEscuela de Administración. Departamento de Organización y GerenciaMedellín, 2022)
This work shows the organizing forms of technological startups of Colombia; that is, it tells the solutions that these companies have used to solve some of the universal problems that organizations face (assignment of tasks ...
Estudio de factibilidad de un proyecto inmobiliario mixto en Medellín
(Universidad EAFITMaestría en Gerencia de ProyectosEscuela de Administración. Departamento de Organización y GerenciaMedellín, 2023)
Through this investigation, the feasibility evaluation of a real estate project with mixed characteristics (housing and commercial) was carried out in the city of Medellín (Colombia), based on the concepts of collaborative ...
Marco metodológico y plan de implementación del proceso de contact center para la empresa Droguerías UNO-A
(Universidad EafitMaestría en Gerencia Integral por ProcesosEscuela de Administración. Departamento de Organización y GerenciaMedellín, 2020)
This degree work develops a methodological framework for the implementation of a contact center process at Droguerías UNO-A.
Initially, the current diagnosis of the company is carried out in the customer service process ...