Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 47
Impact of task-based language teaching (TBLT) on tenth graders' speaking skill at a public school
(Facultad de Artes y HumanidadesManizalesMaestría en Didáctica del Inglés - Manizales, 2023)
The role of ICT- Mediated Communication Strategies in promoting oral skills
(Facultad de Artes y HumanidadesCartagenaMaestría en Didáctica del Inglés - Cartagena, 2021)
The impact of communication strategies on learners' accuracy, fluency and vocabulary
(Facultad de Artes y HumanidadesCartagenaMaestría en Didáctica del Inglés - Cartagena, 2021)
The Impact of Audiovisual Aids in the Vocabulary Learning
(Facultad de Artes y HumanidadesManizalesMaestría en Didáctica del Inglés - Manizales, 2021)
The influence of the gamification approach on the oral production of 6th graders at a private institution.
(Facultad de Artes y HumanidadesManizalesMaestría en Didáctica del Inglés - Manizales, 2022)
The influence of pronunciation strategies on learners’ pronunciation in online classes in three latin american countries
(Facultad de Artes y HumanidadesManizalesMaestría en Didáctica del Inglés - Manizales, 2023)
Implementation of metacognitive strategies for the development of the listening comprehension skill in an EFL classroom
(Facultad de Artes y HumanidadesManizalesMaestría en Didáctica del Inglés - Cartagena, 2021)
The impact of communicative language teaching (clt) on teaching materials to foster speaking in ninth graders at a public school
(Facultad de Artes y HumanidadesManizalesMaestría en Didáctica del Inglés - Manizales, 2022)
English language teaching and learning during the Covid-19 pandemic: a study in Manizales high schools
(Facultad de Artes y HumanidadesManizalesMaestría en Didáctica del Inglés - Manizales, 2022)
Vocabulary memory strategies in a Task-based class: Impact on eighth graders' speaking skill
(Facultad de Artes y HumanidadesCoveñas SucreMaestría en Didáctica del Inglés - Cartagena, 2021)