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Mostrando ítems 1-10 de 46
Nuevos servicios de gaming orientados a adolescentes y adultos como valor agregado al servicio de Internet de banda ancha fija en el mercado argentino
(Universidad de San Andrés. Escuela de Administración y Negocios, 2014-05-26)
On the relationship between awareness and completeness in possibility models
(Universidad de San Andrés. Departamento de Economía, 2012-02)
Brandenburger introduced the notion of possibility models and
showed that, under very weak conditions, a complete model does not exist;
i.e., a well-defined possibility set not represented within the model always
exists. ...
Conspicuous consumption : an evolutionary game theory explanation
(Universidad de San Andrés. Departamento de Economía, 2017-11)
The literature has provided a vast amount of empirical evidence consistent with the idea that individuals are affected by their relative position. However, the literature has found it difficult to rationalize this behaviour. ...
Plan de marketing de ESET en la industria del gaming en Latinoamérica
(Universidad de San Andrés. Escuela de Negocios, 2021-04)
Game of Thrones : a study on war participation
(Universidad de San Andrés. Departamento de Economía, 2021-09)
The Military Revolution made wars in Europe increasingly costly after 1500. Kingdoms had to spend greater amounts of their revenues on military affairs, sometimes neglecting the welfare of the realm and triggering internal ...
Producción y comercialización de juegos para niños en espacios abiertos
(Universidad de San Andrés. Escuela de Administración y Negocios., 2015-01-11)
Juego de Peques resulta de la combinación de cierto espíritu emprendedor y
el deseo de poder aportar una mejora a la calidad de vida de los pequeños
integrantes de las familias.
El proyecto consiste en la producción y ...