Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 78
Conducta homosexual: una perspectiva integradora biosicosocialConducta homosexual: una perspectiva integradora biosicosocial
(Facultad de Estudios Superiores Iztacala, 2010)
What about Belem? The question of appropriation of heritage in a parish of Lisbon.
(Revues Org, 2017-01-01)
Regardless of whether celebrated or repudiated the past is omnipresent. While the personal traits imbued in these elements will succumb to time, their collective aspects remain endless. What was once a dilettante past ...
Personality traits, psychosocial effects and quality of life of patients submitted to dental bleaching
(BMC, 2021)
BackgroundPerception is defined as the ability to distinguish through the senses. All perception is dependent on factors such as personality, previously lived experiences and cultural elements. When planning an aesthetic ...
Quality of life, sense of coherence and levels of sedentarism of faculty and staff from the Presbítero Benjamín Núnez, U.N.A.Calidad de vida, sentido de coherencia y niveles de sedentarismo en académicos y administrativos del campus presbítero Benjamín Núnez, U.N.A.
(Universidad Nacional de Costa Rica, 2011)
Professional perspectives on multimodal communication in the development of the subject with deafblindnessPerspectivas de profissionais sobre a comunicação multimodal no desenvolvimento de um sujeito com surdocegueira
(2021-01-01)
Communication is the basis for any person’s teaching and learning process. For the deafblind subject, especially of the congenital nature, it is a permanent challenge that demands of the professionals a specific knowledge, ...
Derechos subjetivos y persona humana
(Universidad Católica Argentina. Facultad de DerechoEDUCA, 2012)
Resumen: El propósito de este trabajo es definir con precisión el concepto de derecho subjetivo y examinar a cuál de las categorías aristotélicas pertenece para, sobre la base de estas precisiones, establecer en qué sentido ...
Rasgos atinentes a contextos potencialmente poderosos de aprendizaje.
(Universidad de Ciencias de la Informática, 2016)
Desde la investigación, se entiende al contexto de aprendizaje como un elemento de gran influencia, como apoyo o restricción sobre el compromiso de los alumnos en el aprendizaje, o a través de la valoración subjetiva que ...