Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 68
Autoeficacia y su relación con la permanencia-deserción en la Universidad de la Costa
(Maestría en Educación, 2018)
Autoeficacia y actitud de los profesores de educación superior hacía la educación inclusivaAutoeficacia y actitud de los docentes hacia la inclusión
(Corporación Universidad de la CostaHumanidadesBarranquilla, ColombiaMaestría en Educación, 2022)
Effects of an autonomy support intervention on the involvement of higher education students
(Corporación Universidad de la Costa, 2021)
The effectiveness of four instructional approaches used in a MOOC promoting personal skills for success in life
(Revista de Psicodidactica, 2020)
Factores determinantes de la deserción tardía y la graduación en la Universidad de la Costa CUC
(Universidad de la CostaMaestría en Educación, 2019)
From autonomy support and grit to satisfaction with life through self-determined motivation and group cohesion in higher education
(Corporación Universidad de la Costa, 2021)
El efecto condicional indirecto de la expectativa de rendimiento en el uso de Facebook, Google+, Instagram y Twitter por jóvenesThe Conditional Indirect Effect of Performance Expectancy in the Use of Facebook, Google+, Instagram and Twitter by youngsters
(Revista Latina de Comunicacion Social, 2019)
Translation and validation of the Spanish version of the Chronic Illness Anticipated Stigma Scale (CIASS) in Colombian patients diagnosed with chronic illnesses
(Corporación Universidad de la Costa, 2020)