Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 1098
Capítulo: Confirming Digital Marketing Model Innovation Design: SEM in Post-COVID Social Impact Startups, Mexico
(AMIDI.BibliotecaAMIDI.Biblioteca, 2021)
Technology substitution and innovation adoption: The cases of imaging and mobile communication markets
(Elsevier Science IncNew YorkEUA, 2013)
Modelo de marketing para empresas del sector marroquinero de Cúcuta, Norte de Santander
(Ediciones Universidad Simón BolívarFacultad de Administración y Negocios, 2021)
El presente proyecto de investigación está orientado a determinar los factores endógenos y exógenos que influyen en el sector marroquinero de la ciudad de Cúcuta, Departamento Norte de Santander, para posteriormente realizar ...
Building dynamic capabilities for digital innovation: a case study of entrepreneurial firms
(2021-12-07)
New technologies drive firms to develop innovations for their customers and achieve performance, innovating their business models and remaining competitive in the market in the process. And to achieve the desired ends with ...
Estudio de factibilidad sobre el posicionamiento de la innovación digital en productos de las Mipymes, utilizando alguna herramienta Open Source para automatizar el marketing.
(Universidad de Guayaquil. Facultad de Ciencias Matemáticas y Físicas. Carrera de Ingeniería en Sistemas Computacionales., 2020-10)
El proyecto se basa en el posicionamiento de la innovación digital mediante el uso de herramientas open Source para automatizar el marketing. Tiene como objetivo la innovación digital e identificar una de las mejores ...
Activating inclusive growth in railway SMEs by workplace innovation
The digital revolution is happening, transforming the way we move and produce. Success in the digital revolution
means that the rail industries need to use the best available technologies focusing on people. The managerial ...
Green Data Science in Cyber Security: Network Security Threat Detection and Prevention Techniques
(Universidad del Zulia, 2019)
Knowledge Management, Open innovation and e-Marketing & e-Business : As Key Factors of development of the Information and Communication Technology Sector
(AMIDI.BibliotecaAMIDI.Biblioteca, 2017)