es | en | pt | fr
    • Presentación
    • Países
    • Instituciones
    • Participa
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
        Ver ítem 
        •   Inicio
        • Colombia
        • Universidades
        • Universidad Santo Tomás (Colombia)
        • Ver ítem
        •   Inicio
        • Colombia
        • Universidades
        • Universidad Santo Tomás (Colombia)
        • Ver ítem

        Diseño de una propuesta de medios digitales para el mejoramiento de la presencia digital de la empresa AMA empanadas

        Fecha
        2023-05-04
        Registro en:
        Acuña Beltrán, V. (2023). Diseño de una propuesta de medios digitales para el mejoramiento de la presencia digital de la empresa AMA empanadas. [Tesis de posgrado]. Universidad Santo Tomás. Bucaramanga, Colombia
        http://hdl.handle.net/11634/51802
        reponame:Repositorio Institucional Universidad Santo Tomás
        instname:Universidad Santo Tomás
        repourl:https://repository.usta.edu.co
        https://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/8679538
        Autor
        Acuña Beltrán, Victoria
        Institución
        • Universidad Santo Tomás (Colombia)
        Resumen
        Ama empanadas is a wholesale food company (empanadas) which has had its wholesale service for 22 years and its main means of dissemination was "voice to voice" before the pandemic; Currently, it began to manage a retail point where not only its star product (Wheat empanadas) is sold, but also drinks and other types of food; The main factory is located in Floridablanca, Santander and the creation of the new premises was created in a place close to the area. The company currently has a page on a social network (Facebook) for its wholesale sales and a personal WhatsApp of the owner for handling orders and deliveries; For the new establishment, a different point of sale name "Merienda AKA" is generated, for which a new page will be managed on the social network, in addition to creating the point on Google Bussines to generate visibility. One of the steps to follow for the company AMA EMPANADAS to be able to take it to the next step of marketing management, will be to create a web page. Currently only two companies that are direct competitors have it, the other three companies that were analyzed are indirect competition.
        Materias

        Mostrar el registro completo del ítem


        Red de Repositorios Latinoamericanos
        + de 8.000.000 publicaciones disponibles
        500 instituciones participantes
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Ingreso Administradores
        Colecciones destacadas
        • Tesis latinoamericanas
        • Tesis argentinas
        • Tesis chilenas
        • Tesis peruanas
        Nuevas incorporaciones
        • Argentina
        • Brasil
        • Colombia
        • México
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Red de Repositorios Latinoamericanos | 2006-2018
         

        EXPLORAR POR

        Instituciones
        Fecha2011 - 20202001 - 20101951 - 20001901 - 19501800 - 1900

        Explorar en Red de Repositorios

        Países >
        Tipo de documento >
        Fecha de publicación >
        Instituciones >

        Red de Repositorios Latinoamericanos
        + de 8.000.000 publicaciones disponibles
        500 instituciones participantes
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Ingreso Administradores
        Colecciones destacadas
        • Tesis latinoamericanas
        • Tesis argentinas
        • Tesis chilenas
        • Tesis peruanas
        Nuevas incorporaciones
        • Argentina
        • Brasil
        • Colombia
        • México
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Red de Repositorios Latinoamericanos | 2006-2018