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Mostrando ítems 1-10 de 8367
Multiplataformas online en supermercados: calidad de servicio, satisfacción y lealtad online
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2021-03-11)
El propósito de esta investigación es comprobar la influencia de las dimensiones de la calidad del servicio online (diseño de la plataforma, servicio al cliente, calidad de la información, tiempo de respuesta, precio, ...
Estudo da Google App Engine para desenvolvimento web aplicado a um gerenciador on-line de certificados
(Universidade Federal de Santa MariaBrasilUFSMCentro de Tecnologia, 2008-12-17)
The World Wide Web has been growing strongly in each year. Increasingly services
in all species, from all possible areas, are offered by the Web, through the Web applications.
These applications have undergone changes ...
Online services in teaching the Kazakh language as a foreign language
(Universidad del Zulia, 2020)
Online sellers’ reuse behaviour for third-party logistics services: An innovative model development and E-Commerce
(MDPI, 2021-07)
The increase in customer complaints on the reliability of 3PL services among online sellers has become prominent in the industry, as confirmed by 3PL service providers in Malaysia. The increase in customer complaints ...
How do offline and online environments matter in the relational marketing approach?
(Taylor and Francis Ltd., 2017)
Sistema gerenciador de planejamento de aula on-line: SGPA on-line
(Universidade Tecnológica Federal do ParanáPonta GrossaBrasilDepartamento Acadêmico de InformáticaTecnologia em Análise e Desenvolvimento de SistemasUTFPR, 2018-05-21)
Lesson planning is one of the most important activities to be undertaken by teachers. When it is done manually, it can be considered hard working in relation to the time required for its elaboration. This paper presents a ...
Dimensiones que impactan en la satisfacción del servicio a través de la calidad del servicio online de marketplaces en Lima Metropolitana
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2020-12-03)
La presente investigación busca evidenciar la relación entre las dimensiones a través de la calidad del servicio online con la satisfacción online del consumidor en el sector de Marketplace en Perú. Este estudio está basado ...
Factores que influyen en la e-satisfacción del cliente en plataformas de compra online de supermercados minoristas de Lima Metropolitana en los consumidores
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2021-07-09)
El propósito de esta investigación es obtener información relevante acerca de los factores que influyen en la satisfacción online del cliente de compras en las plataformas de supermercados minoristas en línea. El modelo ...
Sales agents vs the internet: Understanding service sabotage based on the conservation of resources theory
(Emerald Group Publishing Ltd., 2017)
Provision of Escrow Services at the Absence of an Agreement: The Assessment for Compliance with the Russian Law
(Universidad del Zulia, 2020)