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Mostrando ítems 1-10 de 272
Caracterización del mercado de exportación de café especial en Colombia : segmentación, tamaño y elasticidad
(Universidad EAFITMaestría en Economía AplicadaEscuela de Economía y FinanzasMedellín, 2022)
Coffee is one of Colombia's leading agricultural export products and represents the livelihood of thousands of rural families, but the price trend has been downward since the end of the Coffee Agreement and the financial ...
Estudio de factibilidad para producir cafés especiales en las fincas cafeteras grandes y medianas en el municipio de Andes, Antioquia
(Universidad EAFITMaestría en Gerencia de ProyectosEscuela de Administración, 2017)
In 2015, the coffee sector in Colombia grew 20% in harvest. In addition, the world’s coffee consumption has increased along with the way it is consumed. Due to this, there are some trends that have appeared -- One of these ...
Plan de marketing "My Starbucks rewards" : lanzamiento "My Starbucks rewards" en Argentina
(Universidad de San Andrés. Escuela de Administración y Negocios, 2016-01)
Diagnosis evaluation of the coffee leaf rust development stage in the colombian Caturra variety integrating remote sensing, wireless sensor networks and deep learning
(Universidad EAFITMaestría en IngenieríaEscuela de IngenieríaMedellín, 2019)
Atributos de evaluación de los compradores en línea de café del área Metropolitana de Medellín
(Universidad EAFITMaestría en MercadeoEscuela de AdministraciónMedellín, 2022)
Coffee is one of the most popular beverages in the world and its consumption is growing every day. E-commerce has transformed consumer behavior, and the purchasing process has evolved the same way; hence, the importance ...
Estudio de prefactibilidad para la exportación de café especial cultivado por los campesinos de Quinchía, Risaralda
(Universidad EAFITMaestría en Administración - MBAEscuela de Administración. Departamento de Organización y GerenciaPereira, 2023)
This degree project is based on the need of the coffee growers of Quinchía, Risaralda to
commercialize their coffee in markets where they can obtain greater economic benefits, in
accordance with the quality of their ...
Plan de emprendimiento audiovisual: “Thewissar dark premium coffee”
(Universidad de LimaPE, 2019)
“TheWissar Dark” es parte de una campaña transmedia que utiliza un storytelling común, el cual borra las líneas divisorias entre un producto de consumo diario y una propuesta audiovisual única al convertir a los clientes ...
Marca privada: oportunidades y estrategias en USA y Francia para la categoría café
(Universidad EAFITMaestría en Administración - MBAEscuela de Administración. Departamento de Organización y Gerencia, 2013)
Coffee is one of the main commodities of the world and it has been an important part of Colombia’s income, thanks to high consumer recognition internationally and the high production level, proving to Colombian coffee a ...
Motivadores de consumo de café ambulante en la ciudad de Medellín
(Universidad EAFITJuan Fernando Molina JaramilloMaestría en MercadeoEscuela de Administración. Departamento de MercadeoMedellín, 2023)
This research aims to identify the motivators that lead consumers to purchase coffee from street vendors in the city of Medellín, given that it is currently a topic that has been explored to a limited extent: coffee and ...
Planeamiento estratégico del café
(Pontificia Universidad Católica del PerúPE, 2017)