Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 310
The use of visual-spatial intelligence to develop reading skill, in fifth grade students at ue Andrés Bello López
(Guayaquil: ULVR, 2019., 2019)
Inteligencias múltiples y estilos de aprendizaje en alumnos de secundaria de la Institución Educativa Pública Ramón Castilla del distrito de San Martín de Porres
(Universidad inca Garcilaso de la Vega, 2016)
Utilización de aulas virtuales para el desarrollo de la inteligencia visual-espacial en estudiantes universitarios.
(Ciencia Digital Editorial, 2019)
Spatial ability for university biology education
(Springer Verlag, 2019)
Studying and pursuing careers of Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) fields demand spatial ability. Completing a university degree in biology is no exception. The aim of this study is to summarize key ...
Inteligencias múltiples y estilos de aprendizaje en alumnos de secundaria de la Institución Educativa Pública Ramón Castilla del distrito de San Martín de Porres
(Universidad inca Garcilaso de la Vega, 2015-11-02)
El objetivo general del trabajo de investigación fue determinar la relación de las inteligencias múltiples con los estilos de aprendizaje de los alumnos de secundaria de la Institución Educativa Pública Ramón Castilla del ...
Urban mobility analysis with mobile network data: a visual analytics approach
(IEEE, 2018-05)
Urban planning and intelligent transportation management are facing key challenges in today's ever more urbanized world. Providing the right tools to city planners is crucial to cope with these challenges. Data collected ...
Inteligencias múltiples y aprendizaje: Un enfoque comparativo en alumnos de conservatorio
La Teoría de las inteligencias Múltiples defiende que la competencia cognitiva se describe mejor en términos de un conjunto de habilidades o capacidades mentales que todos poseemos y podemos desarrollar. Método: Este trabajo ...
DEVELOPMENT OF A GEOBI SOLUTION FOR THE OBSERVATION AND ANALYSIS OF CENSUS INFORMATION IN CHILE
(INTERCIENCIA, 2014)
A Business Intelligence solution for the 1992 and 2002 censuses in Chile is described, aiming to integrate information from both periods so as to facilitate the observation and time-space data analysis. The solution involves ...