Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 425
La memoria fragmentada. ¿Se puede influenciar la memoria?Fragmented memory. Can memory be influenced?
(Universidad de Caldas, 2009)
Caracterización de la memoria en niños con trastorno del espectro autista sin déficit intelectual. Una aproximación para el acompañamiento de los procesos de enseñanza-aprendizajeCharacterization of memory in children with autism spectrum disorder without intellectual deficit. An approach to accompanying the teaching-learning processes
(Vicerrectoría de Investigaciones y Posgrados, Universidad de Caldas, 2016)
Hyper memory, synaesthesia, savants Luria and Borges revisitedHipermemória, sinestesia, savants: Luria e Borges revisitados
(Dementia E Neuropsychologia, 2018)
La memoria fragmentada. ¿Se puede influenciar la memoria?Fragmented memory. Can memory be influenced?
(Universidad de Caldas, 2009)
La memoria fragmentada. ¿Se puede influenciar la memoria?Fragmented memory. Can memory be influenced?
(Universidad de Caldas, 2009)
Usefulness of discriminability and response bias indices for the evaluation of recognition memory in mild cognitive impairment and Alzheimer disease
(Dementia and Geriatric Cognitive Disorders, 2018)
Validation of the Argentine version of the memory binding test (MBT) for early detection of mild cognitive impairment
(Dementia e Neuropsychologia, 2021)
Use of psychophysiological portable devices to analyse stress response in different experienced soldiers
(Journal of Medical Systems, 2018)
Acerca de la inestabilidad de las memorias y su transformación por el proceso de reconsolidación: aportes para su consideración clínicaOn the instability of memories and its transformation by the reconsolidation process: Contributions for its clinical consideration
(Corporación Universidad de la Costa, 2020)
Memorias de vidas familiares trasnacionalesMemories of transitional family life
(Universidad de Caldas, 2014)