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Mostrando ítems 1-8 de 8
Comparative analysis of the franchise services marketing mix: a study on Agua Doce Express and Agua Doce Master
(Univ Federal Campina Grande, Centro Ciencias Juridicas & Sociais, 2020-01-01)
Choosing the path to be used to deliver products and services to the intended audience is one of the key decisions for organizations or all efforts employed to produce the goods and services will be in vain. However, ...
Franquicias Nacionales: Factores de éxito y fracasoNATIONAL FRANCHISE: SUCCESS AND FAILURE FACTORS
(Universidad Nacional - Escuela de Economía, 2013)
Highway franchising and real estate values
(ACADEMIC PRESS INC ELSEVIER SCIENCE, 2005-05)
It has become increasingly common worldwide to auction the construction and operation of new highways to the bidder that charges the lowest toll. The resulting highway franchises often entail large increases in the value ...
Comida rápida : calidad del servicio y fidelidad del cliente en franquicias y negocios familiares en Aguascalientes
(Universidad Autónoma Metropolitana, Unidad Azcapotzalco, División de Ciencias Sociales y Humanidades, Departamento de Administración, 2013-06)
El propósito de este artículo es presentar los resultados más relevantes de la investigación cuyo objetivo fue medir la influencia de la calidad del
servicio sobre la fidelidad de consumo del cliente en dos establecimientos ...
Formas Plurais De Governança: Uma Análise Das Transações De Suprimento Entre Frigoríficos E Pecuaristas
(Sociedade Brasileira de Economia e Sociologia Rural, 2014)