Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 14716
Digital dilemmas : exploring social media ethics in organizations
Social media platforms are at the core of the digital transformation of organizations. This chapter outlines the current study’s threefold
purpose, which is to (1) categorize ethical dilemmas that can occur for
professionals ...
Digital news on public libraries: Media mapping and thematic and consumption analysis based on facebook interactions
A study of digital news on public libraries is presented through media mapping and a thematic and consumption analysis based on Facebook interactions. A total of 7,629 digital news items published in 2019 have been considered. ...
Te veo, te escucho y me importas : Humanizando el Social Media para nuestras marcas
(2019-11-18)
La expositora habla sobre la importancia del branding en las redes sociales y de crear experiencias personalizadas a través del viaje digital del cliente. Asimismo, explica qué incluye el social media, qué es ecosistema ...
El Social Media Listening como técnica de investigación de análisis de audiencias en Twitter
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2020)
Plan de social media para BOCAS Photo Studio: Una estrategia de Marketing de contenidos
En las siguientes páginas, el lector encontrará un plan de social media, con una estrategia para redes sociales que hace uso del marketing de contenidos. Esta estrategia de posicionamiento de marca mediante el uso efectivo ...
Symbolic violence, social media: A sociological analysis
(Universidad del Zulia, 2020)