dc.contributorCruz Bernal, Hernán Alberto
dc.creatorArredondo Junco, Silvia Natalia
dc.date.accessioned2023-07-27T20:45:55Z
dc.date.accessioned2023-08-25T16:26:06Z
dc.date.available2023-07-27T20:45:55Z
dc.date.available2023-08-25T16:26:06Z
dc.date.created2023-07-27T20:45:55Z
dc.identifierhttps://repository.urosario.edu.co/handle/10336/40243
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/8437519
dc.description.abstractCurrently, we live in a world surrounded by change and new experiences where companies have seen themselves in the need to constantly evolve, looking for new ways to generate connection and interaction with their customers. Digitalization is vital for the longterm survival of any company. For this reason, it can be stated that the company Solution Vega T S.A.S does not have a digital strategy, where it will help to new customers, recognition and greater interaction with current customers, with the aim of potentializing small, medium and large companies, making the correct use of digital strategies, since the creation of the website and presence in social networks constantly, will cause you to enter the digital world and thus their recognition for their niche market, giving the organization the duty to establish, position and communicate effectively the values of their brand and which digital platforms will use to expand their market and generate new potential customers. In this degree work document contains the defined digital strategy for the marketing and advertising company for the company Solution Vega T S.A.S, with the aim of generating greater visualization towards new buyers and attractiveness towards the company’s current customers. For this was created a website, inclusion in social networks, specifically Facebook, Instagram and LinkedIn, which were almost null and ads on the internet to generate a greater positioning and recognition of the company.
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad del Rosario
dc.publisherEscuela de Administración
dc.publisherAdministración de Negocios Internacionales
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAbierto (Texto Completo)
dc.rightsEL AUTOR, manifiesta que la obra objeto de la presente autorización es original y la realizó sin violar o usurpar derechos de autor de terceros, por lo tanto la obra es de exclusiva autoría y tiene la titularidad sobre la misma. PARGRAFO: En caso de presentarse cualquier reclamación o acción por parte de un tercero en cuanto a los derechos de autor sobre la obra en cuestión, EL AUTOR, asumirá toda la responsabilidad, y saldrá en defensa de los derechos aquí autorizados; para todos los efectos la universidad actúa como un tercero de buena fe. EL AUTOR, autoriza a LA UNIVERSIDAD DEL ROSARIO, para que en los términos establecidos en la Ley 23 de 1982, Ley 44 de 1993, Decisión andina 351 de 1993, Decreto 460 de 1995 y demás normas generales sobre la materia, utilice y use la obra objeto de la presente autorización. -------------------------------------- POLITICA DE TRATAMIENTO DE DATOS PERSONALES. Declaro que autorizo previa y de forma informada el tratamiento de mis datos personales por parte de LA UNIVERSIDAD DEL ROSARIO para fines académicos y en aplicación de convenios con terceros o servicios conexos con actividades propias de la academia, con estricto cumplimiento de los principios de ley. Para el correcto ejercicio de mi derecho de habeas data cuento con la cuenta de correo habeasdata@urosario.edu.co, donde previa identificación podré solicitar la consulta, corrección y supresión de mis datos.
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International
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dc.sourceinstname:Universidad del Rosario
dc.sourcereponame:Repositorio Institucional EdocUR
dc.subjectDigital marketing
dc.subjectKPI's
dc.subjectMatriz Dofa
dc.subjectDistribuidora medicamentos
dc.titlePlan de marketing digital para la empresa Solutions Vega T S.A.S.
dc.typebachelorThesis


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