Thesis
TEACHING ENGLISH THROUGH MUSICAND ITS CONTRIBUTION TO THEDEVELOPMENT OF SPEAKING AND LISTENING SKILLS IN TENTH GRADE STUDENTS OF NIGHT EDUCATION BAHIA CARÁQUEZ MANABÍ FROM MAY TO SEPTEMBER 2014.
Registro en:
ALMEIDA LUQUE, MARÍA P. (2015). TEACHING ENGLISH THROUGH MUSICAND ITS CONTRIBUTION TO THEDEVELOPMENT OF SPEAKING AND LISTENING SKILLS IN TENTH GRADE STUDENTS OF NIGHT EDUCATION BAHIA CARÁQUEZ MANABÍ FROM MAY TO SEPTEMBER 2014. (TESIS DE PREGRADO). UNIVERSIDAD LAICA ELOY ALFARO DE MANABÍ, EXTENSIÓN BAHÍA DE CARÁQUEZ, MANTA, ECUADOR.
Autor
ALMEIDA LUQUE, MARÍA PAMELA
Resumen
EL PROPÓSITO DE LA TESIS ES LA BÚSQUEDA DE LA APLICACIÓN DE ESTRATEGIAS METODOLÓGICAS DE MÚSICA EN INGLÉS QUE LOGREN MEJORAR LAS DESTREZAS DE SPEAKING Y LISTENING EN EL DÉCIMO AÑO DE LA UNIDAD EDUCATIVA NOCTURNO BAHÍA DE CARÁQUEZ, CON ELLOS SE ESTABLECIÓ LOS PARÁMETROS DE INVESTIGACIÓN EN LA INSTITUCIÓN EDUCATIVA. THE PURPOSE OFTHIS RESEARCH IS THE IMPLEMENTATION OF METHODOLOGICAL STRATEGIES USING MUSIC IN ENGLISH FOR IMPROVING SPEAKING AND LISTENING SKILLS IN TENTH GRADE STUDENTS OF NIGHT EDUCATION BAHÍA DE CARÁQUEZ, THIS ALLOWED USTO ESTABLISH THE RESEARCH PARAMETERS IN THE EDUCATIONAL INSTITUTION.