Thesis
CHILDREN STORIES TAIL AND THEIR INFLUENCE ON THE DEVELOPMENT READING SKILL IN THE SIXTH BASIC YEAR AT MORALES ASCÁZUBI SCHOOL IN SAN ANTONIO IN THE PERIOD 2014.
Registro en:
PALADINES DE, SINDY M. (2014). CHILDREN STORIES TAIL AND THEIR INFLUENCE ON THE DEVELOPMENT READING SKILL IN THE SIXTH BASIC YEAR AT MORALES ASCÁZUBI SCHOOL IN SAN ANTONIO IN THE PERIOD 2014. (TESIS DE PREGRADO). UNIVERSIDAD LAICA ELOY ALFARO DE MANABÍ, EXTENSIÓN CHONE, MANTA, ECUADOR.
Autor
PALADINES DE LA CRUZ, SINDY MARIELA
Resumen
LA PRESENTE INVESTIGACIÓN CONTEMPLA UN ESTUDIO EN EL QUE SE RELACIONA A LA HISTORIETA COMO UN MEDIO METODOLÓGICO Y DIDÁCTICO PARA DESARROLLAR LA HABILIDAD LECTORA EN EL IDIOMA INGLÉS, SE PRETENDE LOGRAR MANTENER LA MOTIVACIÓN, DESPERTAR LA IMAGINACIÓN, Y A LA VEZ MEJORAR EL APRENDIZAJE Y RENDIMIENTO ACADÉMICO DE LOS ESTUDIANTES. THIS RESEARCH INCLUDES A STUDY THAT IS RELATED TO THE COMICS AS A METHODOLOGICAL AND DIDACTIC RESOURCE TO DEVELOP READING SKILLS IN ENGLISH LANGUAGE, IT AIMS TO ACHIEVE STAY MOTIVATED, SPARK THE IMAGINATION, AND AT THE SAME TIME IMPROVE LEARNING AND ACADEMIC PERFORMANCE OF STUDENTS.