dc.contributorInstitute for the Future of Education, Tecnologico de Monterrey
dc.contributorhttps://ror.org/03ayjn504
dc.creatorCarlos Arroyo, Martina
dc.creatorAlfaro Ponce, Berenice
dc.date.accessioned2023-05-25T15:44:03Z
dc.date.accessioned2023-07-19T19:07:20Z
dc.date.available2023-05-25T15:44:03Z
dc.date.available2023-07-19T19:07:20Z
dc.date.created2023-05-25T15:44:03Z
dc.identifierCarlos-Arroyo, M. & Alfaro-Ponce, B. (2023). Anexo 5 del Informe Técnico Etapa 1 Proyecto Open Educational Model for Complexity (OEM4C). Instrumento eComplexity: Medición de la percepción de estudiantes de educación superior acerca de su competencia de razonamiento para la complejidad.
dc.identifierhttps://hdl.handle.net/11285/650730
dc.identifierAnexo 5 del Informe Técnico Etapa 1 Proyecto Open Educational Model for Complexity (OEM4C)
dc.identifierhttps://orcid.org/0000-0002-5987-1041
dc.identifierhttps://orcid.org/0000-0002-7046-1019
dc.identifier57947152900
dc.identifier57218391289
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/7715564
dc.description.abstracteComplexity Scale with the objective of identifying how university students perceive their levels of mastery with respect to their competence in reasoning for complexity. Four quantitative domains will be analyzed with the validated instrument: critical, systemic, scientific and innovative thinking. It will be applied to 500 university students in the 10 institutions identified for the study.
dc.languagespa
dc.publisherInstitute for the Future of Education
dc.relationTecnológico de Monterrey Challenge-Based Research Funding Program/IJXT070-22EG52001
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0
dc.rightsopenAccess
dc.subjectHUMANIDADES Y CIENCIAS DE LA CONDUCTA::PEDAGOGÍA::ORGANIZACIÓN Y PLANIFICACIÓN DE LA EDUCACIÓN::FORMACIÓN PROFESIONAL
dc.titleAnexo 5 del informe técnico etapa 1 proyecto Open educational model for complexity (OEM4C).Instrumento eComplexity: medición de la percepción de estudiantes de educación superior acerca de su competencia de razonamiento para la complejidad
dc.typeParte de reporte/Report part


Este ítem pertenece a la siguiente institución