Blackboard Platform skills of professors in the human sciences faculty of the autonomous university of lower California

dc.creatorIribe-García, David
dc.creatorCuellar-Hinojos, Javier
dc.creatorDíaz-Ramírez, Salvador
dc.creatorCamacho-Gil, Estrella
dc.creatorUriarte-Angulo, Yarely
dc.creatorLópez-Barraza, Jesús A.
dc.date.accessioned2018-03-01T12:52:20Z
dc.date.accessioned2022-10-20T15:53:07Z
dc.date.available2018-03-01T12:52:20Z
dc.date.available2022-10-20T15:53:07Z
dc.date.created2018-03-01T12:52:20Z
dc.identifierhttp://ninive.ismm.edu.cu/handle/123456789/960
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/4558304
dc.publisherInstituto Superior Minero Metalúrgico
dc.relationhttp://revista.ismm.edu.cu/index.php/revista_estudiantil/article/view/871/429
dc.sourceCiencia & Futuro; Vol. 3, Núm. 3 (2013): septiembre-noviembre; 59-68
dc.sourceCiencia & Futuro; Vol. 3, Núm. 3 (2013): septiembre-noviembre; 59-68
dc.source2306-823X
dc.subjectpedagogía, informática
dc.subjectAprendizaje; educación en línea; enseñanza; plataforma Blackboard
dc.subject
dc.subjectllearning; on-line education; teaching; Blackboard platform; teaching; Blackboard platform
dc.titleLas competencias de los docentes de la Facultad de Ciencias Humanas de la Universidad Autónoma de Baja California en el uso de la plataforma Blackboard
dc.titleBlackboard Platform skills of professors in the human sciences faculty of the autonomous university of lower California
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.type


Este ítem pertenece a la siguiente institución