artículo científico
All the way up?, all the way down?: from cognitive science to cognitive curriculum; What about the affective component? / ¿Todo el camino hasta arriba?, ¿todo el camino hasta abajo?: desde la ciencia cognitiva hasta el currículo cognitivo; ¿Qué pasa con el componente afectivo?
Autor
Montes de Oca Rodríguez, Raúl
Institución
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, autor o materia.
-
Fuzzy cognitive modeling: Theoretical and practical considerations
Nápoles G.; Salmeron J.L.; Froelich W.; Falcon R.; Espinosa M.L.; Vanhoenshoven F.; Bello R.; Vanhoof K. (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH, 2019) -
Cognitive-motor interference during gait in patients with Multiple Sclerosis: a mixed methods Systematic Review
Postigo-Alonso B.; Galvao-Carmona A.; Benítez I.; Conde-Gavilán C.; Jover A.; Molina S.; Peña-Toledo M.A.; Agüera E. (Elsevier Ltd, 2018) -
Can physical activity attenuate the negative association between sitting time and cognitive function among older adults? A mediation analysis
García-Hermoso A.; Ramírez-Vélez R.; Celis-Morales C.A.; Olloquequi J.; Izquierdo M. (Elsevier Inc., 2018)