es | en | pt | fr
    • Presentación
    • Países
    • Instituciones
    • Participa
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
        Ver ítem 
        •   Inicio
        • Colombia
        • Universidades
        • Universidad Santo Tomás (Colombia)
        • Ver ítem
        •   Inicio
        • Colombia
        • Universidades
        • Universidad Santo Tomás (Colombia)
        • Ver ítem

        Estado del arte sobre las temáticas investigativas de la práctica pedagógica en educación superior en colombia entre 2015 y 2019

        Fecha
        2020-09-02
        Registro en:
        González, Y & Parra, P. (2020) Estado del arte sobre las temáticas investigativas de la práctica pedagógica en educación superior en colombia entre 2015 y 2019. [Trabajo de grado, Licenciatura en Filosofía] Universidad Santo Tomás, Colombia.
        http://hdl.handle.net/11634/29415
        repourl:https://repository.usta.edu.co
        Autor
        González Durán, Yudid Estrella
        Parra Carrillo, Pedro Miguel
        Institución
        • Universidad Santo Tomás (Colombia)
        Resumen
        The present state of the art set out to identify the research themes that have been advanced between 2015 and 2019 on the pedagogical practice of higher education in Colombia. This undergraduate work of the Bachelor's degree in philosophy, political and economic thought of the Santo Tomás University, methodologically made use of different matrices for the registration, organization and analysis of 73 knowledge generation products from both Higher Education Institutions (IES) as of Higher Normal Schools (ENS) under the search keywords of "pedagogical practice" and "higher education" in various national and international academic search engines. For the organization and analysis, SCIENTI (National System of Science, Technology and Innovation) was used to categorize them, each time they are products of new knowledge generation. Finally, it was concluded that, during the study period, the highest fuel production in 2019, in the area of knowledge of the social sciences - education sciences, in the missionary processes of formation and research of higher education. Finally, it was concluded that, during the study period, the highest production was in 2019, in the area of knowledge of the social sciences - education sciences, in the missionary processes of formation and research of higher education.
        Materias

        Mostrar el registro completo del ítem


        Red de Repositorios Latinoamericanos
        + de 8.000.000 publicaciones disponibles
        500 instituciones participantes
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Ingreso Administradores
        Colecciones destacadas
        • Tesis latinoamericanas
        • Tesis argentinas
        • Tesis chilenas
        • Tesis peruanas
        Nuevas incorporaciones
        • Argentina
        • Brasil
        • Colombia
        • México
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Red de Repositorios Latinoamericanos | 2006-2018
         

        EXPLORAR POR

        Instituciones
        Fecha2011 - 20202001 - 20101951 - 20001901 - 19501800 - 1900

        Explorar en Red de Repositorios

        Países >
        Tipo de documento >
        Fecha de publicación >
        Instituciones >

        Red de Repositorios Latinoamericanos
        + de 8.000.000 publicaciones disponibles
        500 instituciones participantes
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Ingreso Administradores
        Colecciones destacadas
        • Tesis latinoamericanas
        • Tesis argentinas
        • Tesis chilenas
        • Tesis peruanas
        Nuevas incorporaciones
        • Argentina
        • Brasil
        • Colombia
        • México
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Red de Repositorios Latinoamericanos | 2006-2018