dc.creatorGonzález González, Ana Isabel
dc.date.accessioned2021-08-09T20:39:43Z
dc.date.accessioned2022-09-22T14:40:48Z
dc.date.available2021-08-09T20:39:43Z
dc.date.available2022-09-22T14:40:48Z
dc.date.created2021-08-09T20:39:43Z
dc.date.issued2021-08-09
dc.identifier2382-3135
dc.identifierhttps://repository.urosario.edu.co/handle/10336/32188
dc.identifier.urihttp://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/3441161
dc.description.abstractThe launch of Unebook, with independent and professional management of the catalog of all partners, both on paper and digital, allowed to propose a new strategy for the implementation of a network of bookstores with a UNE space. In these spaces, in addition to the sale of the UNE publishing fund, different activities are carried out, especially book presentations to members.
dc.languagespa
dc.publisherEditorial Universidad del Rosario
dc.relationTendencia editorial UR, ISSN 2382-3135, Numero 29 -Especial (Agosto de 2021); pp. 8-11
dc.relation11
dc.relationNo. 29 - Especial
dc.relation8
dc.relationTendencia Editorial UR
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/co/
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAbierto (Texto Completo)
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 2.5 Colombia
dc.sourceinstname:Universidad del Rosario
dc.sourcereponame:Repositorio Institucional EdocUR
dc.subjectSituación de las librerías durante la pandemia Covid-19
dc.subjectProducción editorial universitaria en librerías electrónicas
dc.subjectPortal de comercialización de libros UneBooks
dc.subjectUNE (Unión de Editoriales Universitarias Españolas)
dc.subjectLibrería web UneBooks
dc.subjectCirculación comercial del libro académico
dc.subjectRelaciona librerías industria editorial
dc.titleLa red de espacios UNE y las librerías universitarias
dc.typearticle


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