dc.contributorBarbagelata García, Rodrigo Federico
dc.creatorRodríguez Chacón, Fabián Andrés
dc.creatorWills de Villa, Gregorio
dc.date.accessioned2022-07-27T14:48:34Z
dc.date.accessioned2022-09-22T13:51:36Z
dc.date.available2022-07-27T14:48:34Z
dc.date.available2022-09-22T13:51:36Z
dc.date.created2022-07-27T14:48:34Z
dc.identifierhttps://repository.urosario.edu.co/handle/10336/34609
dc.identifier.urihttp://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/3433352
dc.description.abstractAmparemos is a socially responsible company that seeks to unify the different social projects that focus on improving the community; Within these projects you can find national enterprises, foundations, vulnerable social groups, etc. This company is characterized by facilitating a channel of communication and rapprochement between enterprises, foundations, social groups, volunteers, donors and users. The present work has the purpose of exposing and putting into practice within Amparemos, everything learned in PADE 2 with Professor Rodrigo Federico Barbagelata García, in which topics related to digital marketing have been seen and how all these tools can be used in Amparemos our company, excelling within this social market and demonstrate the impact that can be achieved within the community and be able to grow through these tools. The Digital Marketing strategies that are to be implemented in Amparemos are guided to expose to the public the different activities that can be carried out with the different social projects that can be found in Colombia and how we seek to create a collaborative economy in order to progress, awakening a interest to know and in the same way to encourage the collaboration of users in them. At the same time using strategies to create fidelity in the parties. In order to reach this point of user action, attraction objectives will be created, which are focused on being able to reach our target audience and that they begin to view the shared content and increase visits to the Amparemos website. Other objectives will focus on the call to action where users are expected to interact within the different platforms and increase their followers on social networks, and in the same way that they look for a project that attracts them and donate. Finally, we will find the Loyalty objectives, which will be guided by digital marketing strategies to encourage users to approach the platforms again and become a concurrent and collaborative user in each campaign to be carried out. In addition, we will seek to know the state of those companies or foundations that have an activity similar to that of Amparemos. However, they will not be analyzed as competitors but as co-competitors, so those actions or key points that we can use to improve the brand image of Amparemos and our Digital strategies will be identified. Likewise, the profile of the Buyer Persona will be established for each of the parties involved, considering that to protect us, different types of users and allies will be found, for which it is important to know the profile of each one of them in order to achieve our objectives. of Amparemos.
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad del Rosario
dc.publisherAdministración de Negocios Internacionales
dc.publisherEscuela de Administración
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAbierto (Texto Completo)
dc.rightsEL AUTOR, manifiesta que la obra objeto de la presente autorización es original y la realizó sin violar o usurpar derechos de autor de terceros, por lo tanto la obra es de exclusiva autoría y tiene la titularidad sobre la misma. PARGRAFO: En caso de presentarse cualquier reclamación o acción por parte de un tercero en cuanto a los derechos de autor sobre la obra en cuestión, EL AUTOR, asumirá toda la responsabilidad, y saldrá en defensa de los derechos aquí autorizados; para todos los efectos la universidad actúa como un tercero de buena fe. EL AUTOR, autoriza a LA UNIVERSIDAD DEL ROSARIO, para que en los términos establecidos en la Ley 23 de 1982, Ley 44 de 1993, Decisión andina 351 de 1993, Decreto 460 de 1995 y demás normas generales sobre la materia, utilice y use la obra objeto de la presente autorización. -------------------------------------- POLITICA DE TRATAMIENTO DE DATOS PERSONALES. Declaro que autorizo previa y de forma informada el tratamiento de mis datos personales por parte de LA UNIVERSIDAD DEL ROSARIO para fines académicos y en aplicación de convenios con terceros o servicios conexos con actividades propias de la academia, con estricto cumplimiento de los principios de ley. Para el correcto ejercicio de mi derecho de habeas data cuento con la cuenta de correo habeasdata@urosario.edu.co, donde previa identificación podré solicitar la consulta, corrección y supresión de mis datos.
dc.rightsAtribución-SinDerivadas 2.5 Colombia
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
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dc.sourceinstname:Universidad del Rosario
dc.sourcereponame:Repositorio Institucional EdocUR
dc.subjectBuyer Persona
dc.subjectCoopetidores
dc.subjectEconomía Colaborativa
dc.subjectEmprendimiento
dc.subjectEstrategia Digital
dc.subjectGrupos Sociales
dc.subjectMarketing Digital
dc.subjectProyectos Sociales
dc.titleAmparemos
dc.typebachelorThesis


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