dc.creatorRosero Hinestroza, Roberto
dc.date.accessioned2019-06-26T15:16:41Z
dc.date.available2019-06-26T15:16:41Z
dc.date.created2019-06-26T15:16:41Z
dc.date.issued1993
dc.identifierhttps://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/32345
dc.identifierhttp://bdigital.unal.edu.co/22425/
dc.description.abstractThe 1990-2000 decade is distinguished by the integration of all human being aspects. The having, the doing, the being are integrated and the physical, emotional and intellectual centers are harmonized. This artiele shows how not only the newest paradigm theories but also most unexpected changes in the young consumers choises and preferences are integrated in the same subject "Holistic Learning" and establishes what are the investments preferences of the richest world corporations because of those changes. The article is a clear and concrete simple of how the author, in his management seminaires, obtains an integration between the technical development, the increase of enterprises capacity and the human development of the executives.
dc.description.abstractLa década 1990-2000 se caracteriza por una integración de todas las facetas del ser humano. Se integran el tener, el hacer, el ser y se armonizan los centros físico, emocional e intelectual. El presente artículo nos muestra como se integran, bajo una misma finalidad "Aprendizaje Holístico" desde las más nuevas teorías de paradigmas hasta los más inesperados cambios producidos en los gustos y preferencias de los consumidores jóvenes y muestra en qué están invirtiendo las corporaciones más ricas del mundo como consecuencia de dichos cambios. El artículo es una muestra clara y concreta de la forma como el autor, en sus seminarios para directivos, logra una integración entre el desarrollo técnico, el aumento de la capacidad de las empresas y el desarrollo humano de los ejecutivos.
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Nacional de Colombia - Sede Bogotá
dc.relationUniversidad Nacional de Colombia Revistas electrónicas UN Revista Innovar Journal Revista de Ciencias Administrativas y Sociales
dc.relationRevista Innovar Journal Revista de Ciencias Administrativas y Sociales
dc.relationRevista Innovar Journal Revista de Ciencias Administrativas y Sociales; Vol. 3, núm. 3 (1993); 57-61 2248-6968 0121-5051
dc.relationRosero Hinestroza, Roberto (1993) Markets, enterprises, businessmen. Revista Innovar Journal Revista de Ciencias Administrativas y Sociales; Vol. 3, núm. 3 (1993); 57-61 2248-6968 0121-5051 .
dc.relationhttp://revistas.unal.edu.co/index.php/innovar/article/view/19038
dc.rightsAtribución-NoComercial 4.0 Internacional
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsDerechos reservados - Universidad Nacional de Colombia
dc.titleMarkets, enterprises, businessmen
dc.typeArtículo de revista


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