dc.creatorBustos Naulin, Francisco
dc.creatorGuzmán Seguel, José
dc.date.accessioned2019-08-22T16:24:22Z
dc.date.accessioned2019-11-20T15:01:54Z
dc.date.available2019-08-22T16:24:22Z
dc.date.available2019-11-20T15:01:54Z
dc.date.created2019-08-22T16:24:22Z
dc.date.issued2010-03
dc.identifier0718-1701
dc.identifierhttp://repositorio.utem.cl/handle/30081993/832
dc.identifier.urihttp://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/3031574
dc.description.abstractIt presents the stages of historical development of video games and associated technologies. It gathers opinions from gamers and librarians regarding the feasibility of introducing gaming as material or service in public libraries and provides a guide with general guidelines for doing so.
dc.languagees
dc.publisherDepartamento de Gestión de Información de la Universidad Tecnológica Metropolitana.
dc.subjectVIDEOJUEGOS - BIBLIOTECAS PUBLICAS
dc.subjectBIBLIOTECAS PUBLICAS - LUDOTECAS
dc.titleSerie N° 54: Videojuegos, videojugadores y bibliotecas públicas.
dc.typeArtículos de revistas


Este ítem pertenece a la siguiente institución