dc.creatorPérez de Arce Villalobos, Isabel
dc.date.accessioned2019-08-28T16:41:05Z
dc.date.accessioned2019-11-20T15:01:49Z
dc.date.available2019-08-28T16:41:05Z
dc.date.available2019-11-20T15:01:49Z
dc.date.created2019-08-28T16:41:05Z
dc.date.issued2018-12
dc.identifier0718-1701
dc.identifierhttp://repositorio.utem.cl/handle/30081993/887
dc.identifier.urihttp://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/3031542
dc.description.abstractThis study aims to investigate the activities carried out by the different organizations that intervene in the continuous professional development of information professionals in Chile, identifying if these offers and activities are correlated with the twelve areas of professional competencies recommended by the Chartered Institute of Library and Information Professionals (Cilip) in its Professional Knowledge and Skills Base Model.
dc.languagees
dc.publisherDepartamento de Gestión de Información de la Universidad Tecnológica Metropolitana.
dc.subjectALFABETIZACION EN INFORMACION
dc.subjectCIENCIAS DE LA INFORMACION
dc.subjectBIBLIOTECARIOS – EDUCACION CONTINUA
dc.titleSerie N° 106: La educación continua en bibliotecología en Chile y el modelo base de conocimientos y habilidades profesionales de CILIP.
dc.typeArtículos de revistas


Este ítem pertenece a la siguiente institución