dc.creatorBustos Naulin, Francisco
dc.creatorGuzmán Seguel, José
dc.date.accessioned2019-08-22T16:12:36Z
dc.date.accessioned2019-11-20T15:01:41Z
dc.date.available2019-08-22T16:12:36Z
dc.date.available2019-11-20T15:01:41Z
dc.date.created2019-08-22T16:12:36Z
dc.date.issued2009-12
dc.identifier0718-1701
dc.identifierhttp://repositorio.utem.cl/handle/30081993/829
dc.identifier.urihttp://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/3031497
dc.description.abstractReview of definitions, examples and technological development of videogames, as they relate to libraries and education. It is analysed the application of two classification schemes commonly used in libraries to their description. It documents the contribution of videogames to the development of information skills.
dc.languagees
dc.publisherDepartamento de Gestión de Información de la Universidad Tecnológica Metropolitana.
dc.subjectVIDEOJUEGOS - EDUCACION
dc.subjectTECNOLOGIAS DE LA INFORMACION - ENSEÑANZA
dc.subjectCOMPETENCIAS INFORMACIONALES
dc.titleSerie N° 51: Los Videojuegos y el desarrollo de competencias de información.
dc.typeArtículos de revistas


Este ítem pertenece a la siguiente institución