dc.creatorCabezas Mardones, Cristian
dc.date.accessioned2019-08-20T15:13:15Z
dc.date.accessioned2019-11-20T15:01:31Z
dc.date.available2019-08-20T15:13:15Z
dc.date.available2019-11-20T15:01:31Z
dc.date.created2019-08-20T15:13:15Z
dc.date.issued2008-04
dc.identifier0718-1701
dc.identifierhttp://repositorio.utem.cl/handle/30081993/812
dc.identifier.urihttp://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/3031422
dc.description.abstractBrief literature review about the interconnection of social web/ web 2.0, education and library. Its focus is the development of reading, writing and multimedia creation skills. As a conclusion a set of good practices is identified to help the adoption of social software in an educational environment.
dc.languagees
dc.publisherDepartamento de Gestión de Información de la Universidad Tecnológica Metropolitana.
dc.subjectMULTIMEDIA EDUCATIVA
dc.subjectREDES SOCIALES [INTERNET]
dc.titleSerie N° 35: Leer y escribir en la web social: uso de blogs, wikis y multimedia compartida en educación.
dc.typeArtículos de revistas


Este ítem pertenece a la siguiente institución