dc.contributorLagos Fernández, Cristián
dc.creatorCortés Caballería, Natalia
dc.creatorGálvez Barrera, María Ignacia
dc.creatorGuzmán Bickart, Magdalena
dc.creatorQuintana Aedo, Anita
dc.creatorRodríguez Arellano, Dania
dc.creatorUrra Cabezas, Franco
dc.creatorZamorano Watson, Danae
dc.date.accessioned2019-07-29T21:18:27Z
dc.date.available2019-07-29T21:18:27Z
dc.date.created2019-07-29T21:18:27Z
dc.date.issued2017
dc.identifierhttps://repositorio.uchile.cl/handle/2250/170430
dc.languageen
dc.publisherUniversidad de Chile
dc.subjectInglés-Enseñanza-Hablantes extranjeros
dc.subjectMapuche-Enseñanza
dc.subjectPueblosOriginarios_Uchile
dc.titleThe learning of a second language as a political and cultural practice: a contrastive study concerning the motivations of Chilean learners to enroll on English and Mapudungun independent courses in Santiago de Chile
dc.typeTesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución