dc.contributorClavijo Romero, Bibiana Andrea
dc.creatorNoriega Pitre, Ana Carolina
dc.date.accessioned2012-10-03T14:05:42Z
dc.date.available2012-10-03T14:05:42Z
dc.date.created2012-10-03T14:05:42Z
dc.date.issued2012
dc.identifierhttp://repository.urosario.edu.co/handle/10336/3913
dc.identifierhttps://doi.org/10.48713/10336_3913
dc.description.abstractReligion tends to be a useful tool for political marketing strategies, while individuals may come to define part of their political decisions based on it. Thus, through the analysis of the use of expressions about religion in political marketing strategies implemented in the Juan Manuel Santos Calderón's political campaign for the presidency of the Republic of Colombia, in 2010, this case study seeks to elucidate the role of such use.
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad del Rosario
dc.publisherCiencia Política y Gobierno
dc.publisherFacultad de Ciencia Política y Gobierno
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAbierto (Texto completo)
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
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dc.sourceinstname:Universidad del Rosario
dc.sourcereponame:Repositorio Institucional EdocUR
dc.subjectMarketing Político
dc.subjectEstrategias de Marketing Político
dc.subjectCampañas Políticas
dc.subjectCampañas Políticas Presidenciales
dc.subjectReligión
dc.subjectExpresiones en torno a la religión
dc.subjectReligión y Política
dc.titleAnálisis de las expresiones en torno a la religión en las estrategias de marketing político. Estudio de caso: campaña política a la presidencia de la República de Colombia de Juan Manuel Santos Calderón.
dc.typebachelorThesis


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