dc.contributorCastro-Ríos, Guido Angello
dc.creatorHernández Monterroza, Adriana Carolina
dc.creatorRuiz Toledo, Cindy Lorena
dc.date.accessioned2012-08-08T12:57:36Z
dc.date.available2012-08-08T12:57:36Z
dc.date.created2012-08-08T12:57:36Z
dc.date.issued2012
dc.identifierhttp://repository.urosario.edu.co/handle/10336/3658
dc.identifierhttps://doi.org/10.48713/10336_3658
dc.description.abstractThe present work was created through a research on the company ACONQUISTAR S.A.S. Made in past semester, where logistics problems were found related to the transport of goods. Therefore this work is the result of the analysis of the supply chain and the creation of a strategic plan of logistics for this enterprise. In order to develop this work three execution fronts were established; the supply chain of the enterprise, the logistics operators of transportation and the clients, to finally find the basis needed to design the strategic plan of logistics for the enterprise, which consists in the application of SCOR.
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad del Rosario
dc.publisherAdministración en Logística y Producción
dc.publisherFacultad de Administración
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAbierto (Texto completo)
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
dc.rightsEL AUTOR, manifiesta que la obra objeto de la presente autorización es original y la realizó sin violar o usurpar derechos de autor de terceros, por lo tanto la obra es de exclusiva autoría y tiene la titularidad sobre la misma.
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dc.sourceinstname:Universidad del Rosario
dc.sourcereponame:Repositorio Institucional EdocUR
dc.subjectLogística
dc.subjectCadena de abastecimiento
dc.subjectProveedores
dc.subjectProduccion
dc.subjectAlmacenamiento
dc.subjectSCOR
dc.titleDesarrollo de un plan estratégico de logística para la empresa Aconquistar S.A.S.
dc.typebachelorThesis


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