dc.creatorOspina Rodríguez, Jackeline
dc.date.accessioned2014-07-09T15:56:09Z
dc.date.available2014-07-09T15:56:09Z
dc.date.created2014-07-09T15:56:09Z
dc.date.issued2010
dc.identifier2145-4507
dc.identifier1692-7273
dc.identifierhttp://repository.urosario.edu.co/handle/10336/7574
dc.description.abstractThis essay centers in motivation as a fundamental aspect of learning and in the double way sense that this relation must have. It defines the word “motivation” and the manner how relationship between students and teachers come about in the game of helping out or reduce motivation, and thus learning. It also defines the reason why teachers must help build up the so called “intrinsic motivation”, ending with the importance this has and how it can be achieved.
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad del Rosario
dc.publisherEscuela de Medicina y Ciencias de la Salud
dc.relationhttp://revistas.urosario.edu.co/index.php/revsalud/article/view/548
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAbierto (Texto completo)
dc.sourceRevista Ciencias de la Salud; Vol. 4 (2006): Número especial
dc.sourceRevista Ciencias de la Salud; Vol. 4 (2006): Número especial
dc.sourceRevista Ciencias de la Salud; Vol. 4 (2006): Número especial
dc.sourceinstname:Universidad del Rosario
dc.sourcereponame:Repositorio Institucional EdocUR
dc.subjectAprendizaje
dc.subjectMotivación
dc.subjectEstilos de motivación
dc.subjectMotivaciones intrínsecas y extrínsecas
dc.titleLa motivación, motor del aprendizaje
dc.typearticle


Este ítem pertenece a la siguiente institución