Reflexión sobre el consumidor en las industrias culturales.

dc.creatorRestrepo Torres, Martha Lucía
dc.date.accessioned2018-03-07T14:39:05Z
dc.date.available2018-03-07T14:39:05Z
dc.date.created2018-03-07T14:39:05Z
dc.date.issued2005
dc.identifierhttp://repository.urosario.edu.co/handle/10336/16950
dc.description.abstractThe consumer has been a fundamental actor in the performance of the capitalism in the modernity. About this, these presences of the consumer are subject to the advertising seduction. On the other hand, this complex relationship between consumer and world is a topic for critics, research and conflict for the experts of the communication, advertising, culture and marketing.
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad del Rosario
dc.relationhttps://revistas.urosario.edu.co/index.php/empresa/article/view/1956/1706
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAbierto (Texto completo)
dc.rightsCopyright (c) 2014 Revista Universidad & Empresa
dc.sourceUniversidad & Empresa" Journal; Vol. 7, Núm. 8 (2005); 144-150
dc.sourceUniversidad & Empresa; Vol. 7, Núm. 8 (2005); 144-150
dc.source2145-4558
dc.source0124-4639
dc.sourceinstname:Universidad del Rosario
dc.sourcereponame:Repositorio Institucional EdocUR
dc.subjectteoría crítica
dc.subjectconsumidor
dc.subjecttecnologías
dc.subjectmodernidad
dc.subjectmercados
dc.subjectcultura
dc.subjecttecnoconsumidor.
dc.titleReflexión sobre el consumidor en las industrias culturales
dc.titleReflexión sobre el consumidor en las industrias culturales.
dc.typearticle


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