dc.contributorAbrahams, Mary Jane
dc.contributorFacultad de Educación
dc.contributorEscuela de Educación
dc.contributorCarrera de Pedagogía en Inglés
dc.creatorAcevedo A., María José
dc.date2014-12-29T18:41:45Z
dc.date2014-12-29T18:41:45Z
dc.date2010
dc.identifierhttp://repositorio.uahurtado.cl/handle/11242/6001
dc.descriptionLicenciado en Educación y Letras Inglesas
dc.descriptionDisponible Portada y Tabla de Contenido
dc.format[78] h.
dc.languagees
dc.publisherUniversidad Alberto Hurtado
dc.subjectLenguaje y lenguas -- enseñanza básica
dc.subjectInglés -- enseñanza -- hablantes extranjeros
dc.titleQuestion research, why do the students in third grade have a better performance in practical activities and test, than in traditional written activities and tests?: hypothesis, students feel comfortable with experiential activities because they learn in natural method. On the other hand, traditional written activities are common and boring for students
dc.typeTesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución