Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 434
Proposal to improve customer service in an optician in Lima PerúPropuesta de mejora del servicio al cliente en una óptica en Lima Perú
(Universidad Internacional del Ecuador, extensión Guayaquil, 2021)
Application of Lean Manufacturing tools under DMAIC approach to increase the NPS in a real estate company: A Research in Peru
(Association for Computing MachineryUS, 2022)
The growing importance of continuous improvement in companies, focusing on the customer and greater competitiveness, the present research aims to propose a model based on Lean Manufacturing through the application of DMAIC ...
Satisfação do cliente de obra residencial multifamiliar em conjunto habitacional em Curitiba
(Universidade Tecnológica Federal do ParanáCuritibaDepartamento Acadêmico de Construção Civil, 2014-07-25)
One of the great challenges of companies in the homebuilding industry is to focus competition on quality differentiation, since that launch products with superior quality have higher return on investment. Tremendous potential ...
Diseño de un plan integral de atención al cliente a los empleados del call center de la ciudad de Pereira, para prestar un servicio de alta calidad
(Universidad Católica de Pereira, 2019)
Plan de mejoramiento de la calidad del servicio de los puntos de ventas de la empresa GanaGana en la ciudad de Ibagu?
(Universidad de Ibagu?Facultad de Ingenier?a, 2022)
Análisis del nivel de satisfacción del cliente en los alojamientos turísticos de primera categoría del cantón Gualaceo 2014
(2015)
Customer satisfaction is one of the main goals that every company should aspire today in order to position itself in the minds of customers; especially an organization that offers services given the fact that selling ...
A potência do afeto: por uma clínica da gestão
(Universidade Católica de Pernambuco, 2016-05-02)
The transition management model in an enterprise is a complex task, which involves a set of variables, often scattered, among them the unpredictable, or those going through the execution of the plan. In family businesses, ...
Diseño de un Sistema de Gestión Integrado en la empresa ESTUDIOS & CONSULTORÍAS S.A.S. basado en las normas ISO 9001: 2015, ISO 45001: 2018 e ISO 14001: 2015Design of an Integrated Management System in the company ESTUDIOS & CONSULTORÍAS S.A.S. based on ISO standards 9001: 2015, ISO 45001: 2018 and ISO 14001: 2015
(Barranquilla, Universidad del Norte, 2019, 2019)
Diseño de un sistema de gestión de calidad para el desarrollo de la mejora continua en una empresa textil
(Universidad Ricardo PalmaPE, 2015)
Esta tesis tiene como objetivo diseñar un Sistema de Gestión de Calidad que funcione de acuerdo a los requisitos de la norma ISO 9001:2008 para dar soporte a la empresa Consorcio Textil Vianny SAC en su desarrollo por la ...
EVALUACIÓN E IDENTIFICACIÓN DEL NIVEL DE CALIDAD EN EL SERVICIO DE VALET PARKING BRINDADO POR GRUPO CUEVAS A LOS CLIENTES DE UN RESTAURANT UBICADO AL SUR DE LA CIUDAD DE MÉXICO
(2011-06-20)
In this research examined the perception of customers regarding the quality of service provided by the valet parking at a restaurant located south of Mexico City. The study was conducted in Cuevas Group company providing ...