Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 185
Peking Language Institute and Peking Foreign Trade Institute (eds.). Business Chinese 500. Peking : Foreign Language Press, 1982. viii, 309 p.
(El Colegio de México, Centro de Estudios de Asia y África, 2012)
Meaning-focused grammar instruction: examining British, Chinese, French and Italian textbooks for teaching Chinese as a foreign languageEnseñanza de la gramática centrada en el significado: un examen de los libros de texto británicos, chinos, franceses e italianos para la enseñanza del chino como lengua extranjera
(Editorial Sede del Pacífico, Universidad de Costa Rica, 2022)
Orthodox and protestant Chinese dictionaries of the 19th – early 20th centuries
(Universidad del Zulia, 2019)
Zhang Xinglian (comp.). A glossary of Chinese archaeology. Beijing : Foreign Languages Press, 1983
(El Colegio de México, Centro de Estudios de Asia y África, 2012)
Du Rong... [et al]. Speaking Chinese about China. Beijing : Foreign Language Press, 1987, 2 vols. 490, 602 p.
(El Colegio de México, Centro de Estudios de Asia y África, 2012)
Grammar Skills Development in Studying Foreign Language. Through the example of the Chinese non-copular predicative structuresDesarrollo de habilidades gramaticales en el estudio de lenguas extranjeras. Mediante el ejemplo de las estructuras predicativas no-copulares chinas
(CICSHAL-RELIGACIÓN. CENTRO DE INVESTIGACIONES EN CIENCIAS SOCIALES Y HUMANIDADES DESDE AMÉRICA LATINA, 2019)
First Department for Foreign Students, Beijing Languages Institut. A practical list of commonly used Chinese words for foreigners. Beijing, 1981. 130 p.
(El Colegio de México, Centro de Estudios de Asia y África, 2012)
Content and language integrated learning (Electiva)
(Universidad de La Salle. Dirección de Educación E-Learning, 2018)
Teaching Portuguese as a Foreign Language: reflections from the written production of chinese studentsLa enseñaza del Portugués como Lengua Extranjera: reflexiones desde la producción escrita de alumnos chinosO ensino de Português como Língua Estrangeira: reflexões a partir da produção escrita de alunos chineses
(Universidade Estadual Paulista, 2021)