Buscar
Mostrando ítems 1-8 de 8
Game-theoretic algorithm designs and analysis for interactions among contributors in Mobile Crowdsourcing with word of mouth
(Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE), 2020)
Word-of-Mouth (WoM) mode, as a new mode of task sensing in crowdsourcing, shows high efficiency in building contributor groups. To better tap the potential of WoM mobile crowdsourcing, the underlying rationale of interactions ...
How Mobile Contributors Will Interact With Each Other in Mobile Crowdsourcing With Word of Mouth Mode
(Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc., 2019)
Mobile crowdsourcing is a promising paradigm for collecting sensing data by leveraging contributions of numerous mobile smart phones. It works efficiently with Word of Mouth Mode (WoM), especially for sensing tasks with ...
Estratégias organizacionais para lidar com o boca a boca eletrônico negativo nas redes sociais: um estudo com empresas do setor metalúrgico
(Universidade Federal do Rio Grande do NorteBrasilUFRNAdministração, 2020-12-09)
The digital age has demanded changes in the company's interaction with consumers. In the current situation, the presence of corporate profiles on online social networks is notable, but this requires constant attention on ...
Evaluación de los efectos de la confianza del consumidor sobre el boca-oído electrónico (e-WoM) en tiendas de comercio electrónico en Colombia
(Universidad Nacional de ColombiaBogotá - Ciencias Económicas - Maestría en AdministraciónEscuela de Administración y Contaduría PúblicaFacultad de Ciencias EconómicasBogotá, ColombiaUniversidad Nacional de Colombia - Sede Bogotá, 2021)
El comercio electrónico tuvo un crecimiento significativo durante el 2020 debido a las medidas impuestas para contener la pandemia de COVID-19. Sin embargo, no todas las categorías de productos aumentaron sus ventas a ...
Internalized other interviewing in relational therapy: three discursive approaches to understanding its use and outcomes.
For over 20 years, family therapist Karl Tomm has been engaging families and couples with a therapeutic intervention he calls Internalized Other Interviewing (IOI). The IOI (cf. Emmerson-Whyte, 2010; Hurley, 2006) entails ...
Evaluación de la relación de cocreación de valor, el compromiso del cliente y la recomendación boca oído electrónico en los usuarios de portales de comercio electrónico B2C
(Universidad Nacional de ColombiaManizales - Administración - Doctorado en AdministraciónFacultad de AdministraciónManizales, ColombiaUniversidad Nacional de Colombia - Sede Manizales, 2023)
Esta tesis doctoral evalúa la relación entre la cocreación de valor, el compromiso del cliente y la recomendación boca a boca electrónica en usuarios de portales de comercio electrónico tipo Business to Customer (B2C). ...