Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 12
Uniminuto second semester student´s perceptions about a series of tasks based on song in the pronuncuation clubs.
(Corporación Universitaria Minuto de DiosLicenciatura en Idioma Extranjero - Inglés, 2016)
This research project examines a series of tasks based on songs in which they were used as a key factor to deal with pronunciation problems in English inside a Task-Based Instruction (TBI) approach. This action research ...
The five language skills in the EFL classroom
(Universidad Nacional de Cuyo. Facultad de Filosofía y Letras. Instituto de Inglés y Francés, 2008)
The Impact of TBI on Intermediate Students´ Writing Skill in Online Classes at a Private Institute in Cartagena De Indias
(Facultad de Artes y HumanidadesCartagenaMaestría en Didáctica del Inglés - Cartagena, 2021)
The STAR Framework: Towards a more Communicative EFL ClassEl formato STAR: hacia una clase de ESL más comunicativa
(Escuela de Lenguas Modernas, Universidad de Costa Rica, 2020)
The use of the task-based instruction in the development of lexical compentence
(Pereira : Universidad Tecnológica de PereiraFacultad de Bellas Artes y HumanidadesLicenciatura en Lengua Inglesa, 2016)
Task-Based instructions and local knowledge to promote speaking in an online course for 10th grade
(Facultad de Artes y HumanidadesCartagenaMaestría en Didáctica del Inglés - Cartagena, 2021)
The STAR framework: towards a more communicative EFL class
(Escuela de Lenguas Modernas, Universidad de Costa Rica, 2020)
English instruction needs to be transformed to provide learners with a suitable environment
that allows them to interact in real life situations. For this reason, Task-based
Instruction (TBI) has been included into a ...
The impact of speaking strategies within theme-based instruction on nine-graders’ oral skills
(Facultad de Artes y HumanidadesManizalesMaestría en Didáctica del Inglés - Manizales, 2022)
Speaking clubs: an alternative to strengthen EFL learners’ oral production
(I Congreso Internacional de Lingüística Aplicada CONLA UNA, 2013)
Ha existido mucha incertidumbre en cuanto a cuales técnicas podrían acelerar la producción oral de los estudiantes de inglés como idioma extranjero. Definitivamente, el esfuerzo de los profesores para lograr este objetivo ...
Transformación de las prácticas de enseñanza de la producción oral del género expositivo-descriptivo en inglés a través de la metodología task based instruction con estudiantes del inst. Guática
(Universidad Tecnológica de PereiraFacultad de Ciencias de la EducaciónPereiraMaestría en Educación, Metodología Virtual, 2022)