Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 22
Perspectiva de la convergencia pedagógica y tecnológica en la modalidad blended learningPedagogical and Technological Perspective in Convergence Blended Learning
(Pontificia Universidad Católica del Perú. Fondo EditorialPE, 2018)
Convergencia tecnológica y pedagógica del blended learning: transiciones y perspectivasTecno- teaching convergence of blended learning: transitions and prospects
(Universidad Politécnica Salesiana (Ecuador), 2013)
Educação a distância e trabalho docente virtual: sobre tecnologia, espaços, tempos, coletividade e relações sociais de sexo na Idade Mídia
(Universidade Federal de Minas GeraisUFMG, 2006-12-20)
School time and space both constitute foundational factors for the comprehension of the pedagogical work process. This leads to reflection about the logic space-time which guides the organization of school work. As educational ...
CAITA: modelo de unidade de estudo para o desenvolvimento colaborativo de RPG no ensino de artes
(Universidade Federal de Santa MariaBrasilEducaçãoUFSMPrograma de Pós-Graduação em Tecnologias Educacionais em RedeCentro de Tecnologia, 2021-03-24)
The teaching of Art Education today is intertwined with contemporary themes such as digital technologies and visual culture themes, their productions, and their meanings, their sharing. Thus, Educational Technologies have ...
El docente ante las TIC : roles, tradiciones y nuevos desafíos
Este trabajo se enmarca en el Proyecto de Investigación Educación
mediada por tecnologías: espacios, sujetos y prácticas, pertene-
ciente al Centro Universitario Regional Zona Atlántica (CURZA). El
objetivo del artículo ...
Sistematización de experiencias sobre la práctica de aula para el fortalecimiento del desempeño académico estudiantil
(Corporación Universidad de la CostaHumanidadesBarranquilla, ColombiaMaestría en Educación, 2022)
Recursos educativos abiertos como posibilitadores de pensamiento crítico en dos ambientes de aprendizaje
(Universidad de los AndesMaestría en EducaciónFacultad de Educación, 2017)
The present study developed from a qualitative approach, based on action research. Thus, it described the educational needs found in the language and mathematics learning environments in a group of secondary education. The ...