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Mostrando ítems 1-10 de 24269
Interdependence of smallholders' net market positions in mixed crop-livestock systems of Ethiopian highlands
(Academic Journalshttps://academicjournals.org/journal/JDAE/article-abstract/0CB27629454, 2013)
El marketing olfativo como esencia de la marca Desigual
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2020-08-11)
El marketing sensorial es considerado como una estrategia de mercadeo que intenta
estimular nuestros sentidos. La mayoría de las marcas peruanas ahora tratan de conquistar
a los consumidores y retenerlos ya que cada día ...
Estrategias de comunicación de marketing en el posicionamiento del Restaurante Ikitu - 2022
(Universidad Científica del PerúPE, 2023-06-09)
El objetivo de esta investigación fue: Identificar la relación de las estrategias de comunicación de marketing y el posicionamiento del Restaurante Ikitu – 2022.
La investigación fue de tipo descriptivo. El diseño usual ...
Marketing digital para el posicionamiento de la microempresa “Rojo Extremo” de la ciudad de Riobamba
(Escuela Superior Politécnica de Chimborazo, 2021-03-02)
In the following study, the application of a digital marketing plan was proposed for a microcap called Rojo Extremo in order to improve its positioning in the market of Riobamba city, as it constitutes a factor of utmost ...
Plan de marketing social para la Asociación “APRODVICH”, de la ciudad de Riobamba, provincia de Chimborazo
(Escuela Superior Politécnica de Chimborazo, 2019-07-30)
The following research project called "Social Marketing Plan for the APRODVICH Association of Riobamba city, Chimborazo province", aims to position the brand of its synthetic field in the Riobamba market. Fundamentally the ...
Economic activity, and financial and commodity markets’ shocks: an analysis of implied volatility indexes
This paper examines the dynamic short- and long-run asymmetric interactions and
causality between real economic activity and stock and gold markets volatility shocks using both
the cointegration Nonlinear Autoregressive ...
Desarrollo y posicionamiento de marca
(Universidad de Belgrano. Programas de las Materias - Facultad de Humanidades – Carrera de Licenciatura en Relaciones públicas e institucionales, Plan 2008.)
Plan de marketing digital para el posicionamiento de Duck Marketing Solutions en la ciudad de Riobamba
(Escuela Superior Politécnica de Chimborazo, 2021-05-18)
In this study, a Digital Marketing plan is proposed for the positioning of Duck Marketing Solutions, headquartered in Riobamba city. To have constancy about the investigation, a qualitative and quantitative study approach ...
Plan de marketing digital para posicionar la cooperativa de transportes “San Gerardo” Ltda. de la ciudad de Riobamba
(Escuela Superior Politécnica de Chimborazo, 2021-12-16)
The main objective of this study was to improve the position of a cooperative in the market of Riobamba city based on digital marketing strategies that contribute to the fulfillment of the objectives. For which an exploratory ...
Os erros mais comuns cometidos pelos Consultores de Imagem na hora de aplicar um plano de Marketing no negócio
(Facultad de Diseño y Comunicación. Universidad de Palermo, 2020)