Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 16849
Tá achando que tá na Disney? O marketing experimental pelo posicionamento da Disney e a criação de um guia para publicitários
(Universidade Federal de Santa MariaBrasilUFSMCentro de Ciências Sociais e Humanas, 2018-07-06)
This work tries to comprehend a brief history of contemporary marketing in society, understanding its steps up to the point of experimental marketing, which will be contextualized and then applied to the Disney methodology ...
La influencia del nuevo marketing en la toma de decisiones del comprador
(Universidad Nacional de Cuyo. Facultad de Ciencias Económicas, 2011)
Influence of Social Marketing and CSR Practices of CSR in the Millennials Purchase
Corporate Social Responsibility (csr) is considered to be a functionalist practice that generatescompetitive advantages for companies. Social marketing is a program that lays under this perspective and has as a main objective ...
Marketing experimental: análise de conteúdo na indústria automobilística
(Universidade Estadual Paulista (Unesp), 2014)
The screen work seeks to illustrate the experiential marketing strategies, relating these concepts within the automotive industry. From the methodology of content analysis, success stories of the automotive industry have ...
Estrategias de comunicación de marketing en el posicionamiento del Restaurante Ikitu - 2022
(Universidad Científica del PerúPE, 2023-06-09)
El objetivo de esta investigación fue: Identificar la relación de las estrategias de comunicación de marketing y el posicionamiento del Restaurante Ikitu – 2022.
La investigación fue de tipo descriptivo. El diseño usual ...
Propuesta de marketing turístico comunitario para la parroquia Sibambe, cantón Alausí, provincia de Chimborazo
(Escuela Superior Politécnica de Chimborazo, 2020-07-22)
The Community Tourism Marketing for the parish of Sibambe, Alausí canton aims to increase the visits of national and foreign tourists to improve the economy of the parish with the creation of a Digital Marketing Plan. To ...
EVALUACION DE LA ADOPCION DEL MARKETING DIGITAL EN LAS MICRO PYMES Y PYMES DE SERVICIOS DE COLOMBIA
(Institución Universitaria Politécnico Grancolombiano, 2017)
EVALUACION DE LA ADOPCION DEL MARKETING DIGITAL EN LAS MICRO PYMES Y PYMES DE SERVICIOS DE COLOMBIA
(Institución Universitaria Politécnico Grancolombiano, 2017)
Estrategias de marketing digital en facebook y el comportamiento del consumidor en daro licorería – Iquitos 2022
(Universidad Científica del PerúPE, 2022-10-31)
El objetivo de esta investigación fue: Identificar la relación que existe entre estrategias de marketing digital en Facebook y el comportamiento del consumidor en DARO Licorería – Iquitos 2022.
La investigación fue de ...