Search
Now showing items 1-10 of 2986
Un abordaje general a la teoría de las relaciones internacionales
(Universidad de Belgrano - Fascículos - Carrera de Licenciatura en Relaciones internacionales, 2013)
PRESENTACIÓN
El presente material didáctico fue elaborado para su empleo en la materia Teoría
de las Relaciones Internacionales-I, correspondiente al segundo año de la
Licenciatura en Relaciones Internacionales de ...
Liberal vs Liberating Empowerment: A Latin American Feminist Perspective on Conceptualising Women's Empowerment
(IDS-Institute of Development Studies, 2008-12)
The term ‘women’s empowerment’ is viewed with
a certain amount of distrust by feminists in Latin
America. There has been some ambiguity
surrounding the term in the region and in some
cases it has been appropriated to ...
Los retos de la transhistoricidad de la racionalidad liberal
(Universidad Nacional Autónoma de México. Centro de Investigaciones sobre América Latina y el CaribeMX, 2021)
Liberal vs Liberating Empowerment: A Latin American Feminist Perspective on Conceptualising Women's Empowerment
(IDS-Institute of Development Studies, 2008-12)
Hegemonía no liberalNorteamérica revista académica del CISAN-UNAMIlliberal Hegemony
(Universidad Nacional Autónoma de México, Centro de Investigaciones sobre América del Norte, 2020)
A crise global das democracias liberais: uma análise comparativa entre perspectivas liberais e críticasThe global crisis of liberal democracies: a comparative analysis between liberal and critical perspectives
(Universidade Federal de UberlândiaBrasilRelações Internacionais, 2021)
Presence and influence of liberalism in the Zacatecas Literary Institute, 1837-1853Presencia e influjo del liberalismo en el Instituto Literario de Zacatecas, 1837-1853
(Editorial de la Sede del Pacífico de la Universidad de Costa Rica, 2020)
Os think tanks liberais no Brasil: ideias e atuações na nova direita brasileiraLiberal think tanks in brazil: ideas and actions in the new brazilian right
(Grupo de Pesquisa CNPq/UFS Educação e Contemporaneidade (EDUCON), 2022)