Buscar
Mostrando ítems 1-4 de 4
Uso del juego como estrategia pedagógica para el fortalecimiento del proceso de adaptación y el desarrollo de la dimensión socioafectiva en niños de 3 a 4 años de la escuela San Nicolás de Cereté-Córdoba
(Universidad Santo TomásPregrado Licenciatura en Educación PreescolarFacultad de Educación, 2021-01-21)
The adaptation period for children in schools should be a process that allows them to transform that unfamiliar environment into a known environment, so that they can advance in their learning process. This period can range ...
Estrategias emocionales que los padres utilizan para manejar la adaptación de los niños en su primer ingreso al nivel preescolar del Colegio Bilingüe Espíritu santo en Villavicencio
(Universidad Santo TomásPregrado PsicologíaFacultad de Psicología, 2021-05-18)
The main objective of this research is to analyze the strategies in both parents and professionals in the educational area for the management of adaptation in the preschool stage of children from the Espiritu Santo Bilingual ...