Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 15481
Understanding inclusion in collaborative governance: a mixed methods approach
(Taylor & Francis, 2020-10)
Who should be included in collaborative governance and how they should be included is an important topic, though the dynamics of inclusion are not yet well understood. We propose a conceptual model to shape the empirical ...
Plan Curricular Institucional con enfoque inclusivo para la atención a la diversidad en la Escuela de Educación Básica Joel Monroy
(Universidad Nacional de Educación, 2021)
Plan Curricular Institucional con enfoque inclusivo para la atención a la diversidad en la Escuela de Educación Básica Joel Monroy
(Universidad Nacional de Educación, 2021)
Human Development and Social Inclusion in an Urbanizing World: Introduction to the special issueHuman Development and Social Inclusion in an Urbanizing World: Introduction to the special issue
(Pontificia Universidad Católica Argentina, 2019)
Competency-based approach to students’ training for support of children with disabilities
(Universidad del Zulia, 2019)
An Analysis from a Socio-critical ApproachDimensión político-ideológica de la discapacidad: Un análisis desde el enfoque socio-crítico
(Centro de Investigación y Docencia en Educación (CIDE), 2012)
Differentiated trajectories of inclusion/exclusion of users of public policies on poverty. An approach from a Luhmannian conceptual modelTrayectorias diferenciadas de inclusión/ exclusión de los usuarios de la política pública en pobreza. Aproximación desde un modelo conceptual luhmanniano
(Facultad de Ciencias Sociales. Escuela de Trabajo Social, 2020)
Inclusión educativa en estudiantes que presentan transtorno del espectro autista de grado I
(Universidad Femenina del Sagrado CorazónPE, 2021)
El presente trabajo tiene como propósito informar sobre el proceso de inclusión educativa de estudiantes que presentan Trastorno del Espectro Autista de Grado 1. Por ello, se ha revisado la evolución del concepto de inclusión ...
Perceptions of Teachers from a School Integration Program towards Inclusive Education
(UNIV COSTA RICA. EDITORIAL, 2017)