Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 923
The falling in love with the brand: A study on automotive products
(Universidad del Zulia, 2019)
O Brand Sense Aplicado à Construção do Sistema de Identidade Visual da Empresa Maloca Audiovisual
(Florianópolis, SC, 2017)
Internal branding: conceptualization from a literature review and opportunities for future research
(Corporación Universidad de la Costa, 2020)
Odotype, the olfactory identity of a brand
(Associacao Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, 2020-09-01)
Smell is one of the least used senses in advertising and/or marketing strategies. This study analyzes the conditions for the implementation of the odotype in the brand identity. A qualitative research approach and Grounded ...
Branding Aquarela: Identidade Visual e DNA de marca sob a perspectiva do TXM Branding
(Florianópolis, SC, 2017)
Relationship between Brand Personality and cognitive dissonance
(Universidad del Zulia, 2019)
Neuromarketing como herramienta para el posicionamiento de marca
(Universidad de La Salle. Facultad de Economía, Empresa y Desarrollo Sostenible - FEEDS. Contaduría Pública, 2016)
Dirección de arte & branding emocional aplicados a un emprendimiento gastronómico
(Universidad de Cuenca, 2022-08-10)
Through these pages, this project tries to find the new approach to branding,
projected by the society of the twenty-first century. Faced with the challenge that brands
face, they run the risk of getting lost in a universe ...
Branding sustentable
(Universidad La Salle México, Dirección de Posgrado e Investigación, 2012-06)
El Branding toma en cuenta el nivel de MARCA dependiendo del grado de opinión colectiva y percepción que se tenga en el mercado, así como el respaldo económico y la eficiencia en la comunicación de la marca que le permita ...
Sponsorship image transfer theory in virtual brand communities
(Emerald, 2020)