Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 13
The Studying Guide Generato (SGG). Version 1.5 «An organizer of questions of tests and generator of autoinstructive for students El Gestor de Guías de Estudio (GGE). Versión 1.5 "Un organizador de preguntas para pruebas y generador de autoinstructivos par
(2007)
This software "Studying Guide Generator" is a program designed to facilitate the teaching process, and has three sections. In the first it is possible to generate, edit and store questions with histological, anatomical or ...
Design and development guide of auto-instructive modules for the Distance Superior Education Institute (INSEDI): considerations for learning evaluationDiseño y elaboración de módulos autoinstructivos para el Instituto de Educación Superior a Distancia (INSEDI): consideraciones para la evaluación del aprendizaje
(Universidad Militar Nueva Granada, 2009)
Design and development guide of auto-instructive modules for the Distance Superior Education Institute (INSEDI): considerations for learning evaluationDiseño y elaboración de módulos autoinstructivos para el Instituto de Educación Superior a Distancia (INSEDI): consideraciones para la evaluación del aprendizaje
(Universidad Militar Nueva Granada, 2009)
O uso de treino informatizado para ensinar professores a conduzirem Avaliação de Preferência de Escolha Pareada
(Universidade Federal de São CarlosUFSCarPrograma de Pós-Graduação em Educação Especial - PPGEEsCâmpus São Carlos, 2021-03-09)
Knowing a child's preferences can be an essential strategy to motivate the child to perform tasks in the classroom context. For this, it is important that teachers know how to apply tests to identify these items of preference, ...
Plan de intervención para el tratamiento del trastorno obsesivo compulsivo desde el enfoque cognitivo-conductual.
(2019)
By means of this research work of descriptive scope of bibliographic type, it is intended to propose a proposal of plan of intervention for the treatment of an obsessive-compulsive disorder. The theoretical support that ...
El factor nutricional en el rendimiento académico.
(Universidad de Guayaquil, Facultad de Filosofía, Letras y Ciencias de la Educación, 2017)
El presente trabajo de investigación se basa en enfocar la importancia que posee el factor nutricional en el rendimiento académico. Los estudiantes se muestran que cuando están alimentados adecuadamente se les facilita el ...