dc.contributorHiguita Olaya, Daniel
dc.creatorRave Restrepo, Beatriz Elena
dc.creatorPérez Molano, Olga Lucía
dc.date.accessioned2024-02-09T17:41:34Z
dc.date.accessioned2024-08-05T17:06:44Z
dc.date.available2024-02-09T17:41:34Z
dc.date.available2024-08-05T17:06:44Z
dc.date.created2024-02-09T17:41:34Z
dc.date.issued2023
dc.identifierhttps://hdl.handle.net/10784/33279
dc.identifier658.87 R252
dc.identifier.urihttps://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/9538566
dc.description.abstractOrganizations use website FAQs to improve the user experience, but Bancolombia's FAQ saw 18.5 million visits in 2020 with a 40% dissatisfaction rate. This study uses mixed, descriptive research to identify ways to enhance information quality, accessibility, content personalization, and navigation. The findings can help Bancolombia increase site visits, reduce dissatisfaction, and improve customer service in the banking sector, with future research opportunities.
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad EAFIT
dc.publisherMaestría en Mercadeo
dc.publisherEscuela de Administración. Área Marketing e Innovación
dc.publisherMedellín
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAcceso abierto
dc.rightsTodos los derechos reservados
dc.subjectUsuarios
dc.subjectMotivadores
dc.subjectComportamiento de usuario
dc.subjectAccesibilidad
dc.subjectUsabilidad
dc.subjectExperiencia y sitio web
dc.titleIdentificación de las oportunidades de mejora en la experiencia de usuario del sitio web de preguntas frecuentes de Bancolombia para personas con un perfil explorador
dc.typemasterThesis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución